Niet denken gewoon uh..... NIET TANKEN!
- Fernando
Niet denken gewoon uh..... NIET TANKEN!
Leuk stukje!!!!
Al mijn "vooroordelen" over die linksdraaiende werkschuwe uitkeringstrekkers zij in één item allemaal bevestigd.
Mooi stukje ook van die vrouw met d'r: Niet denken gewoon uh..... niet tanken! Of: "Je loopt met hesjes, borden, en het is geen demonstratie?!"
En op het laatst: "Ga je naar huis? Ja waar moet ik anders heen? (Nou.... NAAR JE WERK BIJVOORBEELD!)
Trouwens waarom word ik nooit aangehouden door zo'n agente? Ik heb altijd van die manwijven naast me staan... 8)
http://www.geenstijl.tv/2007/10/niet_de ... anken.html
Al mijn "vooroordelen" over die linksdraaiende werkschuwe uitkeringstrekkers zij in één item allemaal bevestigd.
Mooi stukje ook van die vrouw met d'r: Niet denken gewoon uh..... niet tanken! Of: "Je loopt met hesjes, borden, en het is geen demonstratie?!"
En op het laatst: "Ga je naar huis? Ja waar moet ik anders heen? (Nou.... NAAR JE WERK BIJVOORBEELD!)
Trouwens waarom word ik nooit aangehouden door zo'n agente? Ik heb altijd van die manwijven naast me staan... 8)
http://www.geenstijl.tv/2007/10/niet_de ... anken.html
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
-
- duifjes.com
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
JEZUS MINA (sorry voo de gelovigen onder ons)
Wat een stel kneuzen zeg. Niet te geloven. Ik sluit me volledig aan bij onderstande quote's.
Wat een stel kneuzen zeg. Niet te geloven. Ik sluit me volledig aan bij onderstande quote's.
Rico v Velzen schreef:Het ergste is dat dit soort knuppels over een paar jaar gewoon een kamerzetel hebbenhugo schreef:ja, onze Maoistische Marijnissen weet zijn achterban wel uit te kiezen. 8)
Mike schreef:Wat een sukkels.
Wordt al meer een fan van de politie agente......
Steven Nauta schreef:Ah dit is toch geweldige "TV". Die man met het zwarte haar is simpelweg te dom voor woorden. Zal de SP zijn. Het zijn duidelijk de beste mensen die ze hadden voor deze demonstratie, of was het nu een folderactie![]()
![]()
Politieagente is overigens niks op aan te merken.