Die kan wel een paracetamol gebruiken… Dat wordt wassen vanavond

Knot schreef: 14 jun 2021, 08:36 Arm beestje..... snel de vaart eruit, 90 op de snelweg, 60 op buitenwegen en 30 in de kom!
Nee, Juffrouw Ooievaar!
Ben ik niet/nauwelijks gevoelig voor. Het huidige model als Sportline in rood of zwart vinkt voor mij eigenlijk alles wel af. Voor het leuke een 2.0 met 190pk uit Duitsland zou het helemaal afmaken.
Mijn pa heeft een V90 XC, mooie auto’s maar erg duur (lees: veel te duur voor mij) en niet ‘my cup of tea’.Arstey schreef: 15 jun 2023, 11:14 Ik denk dat qua ruimte alleen een Volvo V90 vergelijkbaar is, maar de prijs zal hoger zijn...
Ook het rijgedrag is anders, en alleen een 2.0 diesel verkrijgbaar met max. 238pk denk ik.
Arteon vind ik absoluut geen mooie auto. En die I30N koop je zelf maar eens, ipv iedereen ‘m proberen aan te smeren.JP schreef: 15 jun 2023, 15:45 Ik wou een Arteon ShootingBrake voorslaan, maar ik zie dat die ook pas bij €60k begint (190pk 2.0) Dat zou ik er ook nooit aan uitgeven?
Is een I30N niet te leasen ?![]()
Ik heb er alleen van horen zeggen, kan het je zelf helaas niet vertellen.Knot schreef: 15 jun 2023, 16:36 Is dat Canton van een andere/betere klasse dan HK in de F30 etc? Zo ja, dan moet ik er misschien ook eens naar kijken, Skoda moet ook nog afgevinkt.