Haha,romo schreef: 08 mei 2023, 15:46Gijzert schreef: 08 mei 2023, 13:03Was dat destijds ook niet het geval toen de M2 uitkwam na de 1M?romo schreef: 06 mei 2023, 07:52 Die nieuwe M2 ziet er niet uit en is ook nog eens een dooie digitale pier.
Iedereen die nog een oude heeft zou er meer dan zuinig op moeten zijn, zoveel is direct duidelijk.
Nee, zeker niet, want de de toenmalige M2 zag er best goed uit.
Uiteraard een ander karakter dan de 1M.
De nieuwe M2 klopt gewoon van geen kant, niet in de verhoudingen, niet in het gewicht, niet in het in- en exterieur. Het had een klapper moeten zijn als einde ICE M2, het is wel een klapper geworden, maar iets anders dan gewenst. een afknapper![]()
Over schoonheid valt uiteraard niet te twisten, dus dit is geheel mijn eigen subjectieve weergave![]()
Dus de vraag of ik hem koop is bij deze wel voldoende beantwoord, mocht er nog twijfel zijn bij deze of gene.![]()
Ik heb ernaast gestaan, vond het best wel een indrukwekkend ding maar weegt idd net zoveel (sommigen zelfs meer) als een F80 M3, de wielen zwemmen in de wielkasten, de uitlaat is zowaar indrukwekkend dik maar snort maar een beetje, het interieur is wel next level (dat scherm moet je van houden) en de carbon seats passen me goed. Zolang je hem niet als opvolger ziet van de F87 gaat het wel goed denk ik. Het is eerder een opvolger van de S55 M3/4. Luxer, zwaarder groter. Niet perse waar de hardcore M2(comp) eigenaren naar op zoek zijn denk ik
