Weer 1000’den km’s verder. Maand geleden de NC500 (deels) gereden. Gigantisch genoten van de auto daar. 8 mei paar uurtjes gestuurd op CPZ om alle aanpassingen nu eens wat pittiger aan de tand te voelen. Motorische tuning is nu klaar, mappen zijn geworden zoals ik wil. Binnenkort misschien nog eens op de dyno om te kijken of het niet alleen voelt zoals ik wil, maar of ik het ook kan onderbouwen met mooie curves. Remmen hielden zich nog best aardig op CPZ, 2 uur achter elkaar vol knallen op het circuit houden ze niet vol, maar zoals het nu ging, paar rondjes knallen, even rust, weer knallen, dat hielden ze goed vol.
Paar weken geleden was ik een kennis aan het helpen met dingen uitzoeken over een Öhlins onderstel die te koop stond in Oostenrijk. Hij had de onderhandelingen al gedaan, toen kwamen we er achter dat het niet onder zijn auto ging passen (xdrive). Prijs was wel erg goed, dus de knoop doorgehakt om het dan zelf maar te kopen.
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Afgelopen week kwam er een Eventuri inlaat voorbij voor een prijs waarvoor ik ‘m niet kon laten liggen.
Öhlins is er gisteren onder gezet. KW set is al verkocht. Alleen naar huis gereden vanaf de garage (waarom rond middernacht klaar), maar wat een fantastisch spul is dat Öhlins.
Vandaag of morgen de Eventuri monteren. En dan is ie klaar voor een toerrit zondag.
![Hosanna! :hosanna:](./images/smilies/smiley_hosanna.gif)