Lynkco: gehaktballen & bami
- Emiel
- Berichten: 3464
- Lid geworden op: 02 feb 2009, 20:44
Re: Lynkco: gehaktballen & bami
Als ik de reviews lees hoeven we ons daar niet druk om te maken. De app werkt niet dus de auto “delen” ook niet.
Vind het een mooi concept, jammer dat schijnbaar er nog heel veel mis gaat met klanten contact en klanten service.
Zou er volgend jaar best oren naar hebben naar zoiets
Vind het een mooi concept, jammer dat schijnbaar er nog heel veel mis gaat met klanten contact en klanten service.
Zou er volgend jaar best oren naar hebben naar zoiets
- Arthur
- Berichten: 38627
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.49
- Locatie: Boven Barcelona
Re: Lynkco: gehaktballen & bami
Als je zo'n auto 'neemt' dan moet je hem delen?
-
- Berichten: 1107
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 17:52
- Auto: V70 III 270PS/Passat GTE
Re: Lynkco: gehaktballen & bami
Nee, het mag.
Maar dat gaan voorlopig niet veel mensen doen. Verder vind ik het wel een mooi systeem, met maandelijks opzeggen. Dat zouden meer fabrikanten moeten doen.
Auto zelf niet per se verkeerd, wel jammer van die rare kleurtjes o.a. in de wielen. Al zag ik ook op marktplaats al een partij die alles wat stoerder maakte door daar gewoon overheen te wrappen.
Maar dat gaan voorlopig niet veel mensen doen. Verder vind ik het wel een mooi systeem, met maandelijks opzeggen. Dat zouden meer fabrikanten moeten doen.
Auto zelf niet per se verkeerd, wel jammer van die rare kleurtjes o.a. in de wielen. Al zag ik ook op marktplaats al een partij die alles wat stoerder maakte door daar gewoon overheen te wrappen.
-
- Berichten: 1702
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 14:58
- Locatie: Amsterdam
Re: Lynkco: gehaktballen & bami
Wel een beetje spijkers op laag water zoeken imo. Als hij gewoon verzekerd is lijkt me dat het ook wordt doorbelast aan de huurder.
En wie gaat er nou e98 in zo’n hok gooien..
Ik snap ook best dat je ze veel ziet. Ziet er op zich prima uit voor een vervoermiddel, relatief goedkoop en je weet waar je aan toe bent.
En wie gaat er nou e98 in zo’n hok gooien..
Ik snap ook best dat je ze veel ziet. Ziet er op zich prima uit voor een vervoermiddel, relatief goedkoop en je weet waar je aan toe bent.
- JP
- Berichten: 28840
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….
Re: Lynkco: gehaktballen & bami
De vof Lynk heeft een facelift gehad, zoek de verschillen.










https://www.autoweek.nl/autonieuws/arti ... efacelift/De uiterlijke aanpassingen lijken aan de voorzijde uiterst minimaal, maar zijn aan de achterkant des te opvallender. Zo zijn de achterlichten helemaal nieuw. De uitlopers op de flanken van de auto hebben een andere vorm én een vernieuwde indeling. Daar komt bij dat de achterlichtpartij voortaan visueel uit één geheel bestaat. De units lopen nu over de gehele breedte van de kont en worden slechts onderbroken door het Lynk & Co-logo. Daarnaast zijn de uitlaateindstukken niet meer zichtbaar. De Lynk & Co 01 krijgt in ieder geval in thuisland China nieuwe lichtmetalen wielen en links op de bilpartij zien we een E-Motive-badge.
Die E-Motive-aanduiding zit daar niet voor niets. De Lynk & Co 01 krijgt namelijk een nieuwe hybride aandrijflijn van de E-Motive-familie waarvan Lynk & Co de komst aankondigde met de The Next Day-concept. Let wel, het gaat hier vooralsnog alleen om de voortaan 01 EM-F geheten reguliere hybride versie van de Lynk & Co 01 die in Europa niet te krijgen is. In ons deel van de wereld is de Lynk & Co er alleen als plug-in hybride. Die straks in China 01 EM-P geheten plug-in is nog niet gepresenteerd.
De aandrijflijn van de hybride 01 bestaat uit een vernieuwde 1.5 die 150 pk en 225 Nm levert. Ook is een starter-generator en een 136 pk sterke elektromotor van de partij. Het systeemvermogen bedraagt 245 pk en 545 Nm. Specificaties van de voor onze markt veel relevantere vernieuwde plug-in hybride aandrijflijn zijn er nog niet.
- Martijn M
- Berichten: 2786
- Lid geworden op: 30 dec 2011, 21:55
Re: Lynkco: gehaktballen & bami
Achterkant is een stuk beter zo.
- Fabian
- Berichten: 6811
- Lid geworden op: 12 mar 2006, 21:46
- Locatie: Breda,E89 Z4 2.3,E34 M5 3.8
- Contacteer:
Re: Lynkco: gehaktballen & bami
Ik vond het een fijne auto, kan niet anders zeggen. Doet alles goed, zit goed, werkt logisch. Was er verbaasd over. Maar is onderhuids een XC40 natuurlijk...
-
- Berichten: 1107
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 17:52
- Auto: V70 III 270PS/Passat GTE
Re: Lynkco: gehaktballen & bami
Best een aantrekkelijk ding voor het geld. Gaan die rare kleurtjes ook weg bij de facelift?
-
- Berichten: 293
- Lid geworden op: 04 nov 2008, 00:05
Re: Lynkco: gehaktballen & bami
Lynk & Co 08 :
de plug-in hybride met 544pk en meer dan 200km elektrisch bereik
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/overig ... fu#image=2




de plug-in hybride met 544pk en meer dan 200km elektrisch bereik
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/overig ... fu#image=2
-
- Berichten: 293
- Lid geworden op: 04 nov 2008, 00:05
Re: Lynkco: gehaktballen & bami
Mogelijk is het vermogen vd Lynk & Co 08 dat in bovenstaande post vermeld werd helaas foutief , die 544 zou het aantal Nm koppel zijn :

https://carnewschina.com/2023/03/25/lyn ... rom-meizu/
As for the powertrain, its exact specs weren’t unveiled. But we do know that the Lynk & Co 08 will be equipped with the 1.5-liter ICE and a plug-in hybrid system.
It seems that it can be borrowed from the Lynk & Co 01 EM-P. We will remind you that it has an ICE for 150hp and an electric motor for 136 horses.
Its total power output reaches 245hp and 545Nm. It also has a 17.2-kWh battery, good for 70 km of WLTC range. As for the fuel consumprion, it is 1.54 L/100 km (WLTC).

https://carnewschina.com/2023/03/25/lyn ... rom-meizu/
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten