Een verdomde intro(mede veroorzaakt door Captain Sensible) van bijna 2-en-een-halve-minuut voordat er wat ramwerk uitkomt, maar het is het wachten waard:
ik dender maar door: Jack Black en Sancho Panza:) worden ook wat ouder net als ik. Wat een nummer was dat. Ik mis mijn muzikale held Dave Grohl hier dan weer wél!
^ Jiskefet is briljant. In m’n studententijd echt alles van ze wel bekeken. Heb er nog de wereld DVD’s van liggen, ergens. Cultureel erfgoed. Vooral de Lullo’s vond ik prachtig, maar dat kwam omdat het ook veel overeen kwam met mijn levensstijl toen.
Live een Der Besten Ooit in mijn beleving. prachtige intro van een ander weergaloos liedje en beide leadsingers zijn er niet meer... zo ook Ratzenberger en Senna niet. Alledrie ongeveer 29 jaar geleden...Alsof 't gisteren werd uitgezonden. En dan 1 mei 1986 Henri Toivonen en z'n maatje.
Je moet er voor in de mood zijn (of beter gezegd, niet echt in de mood zijn ), maar dit nummer vind ik wel vrij briljant van Muse. Wat anders dan normaal.
Muse is prima, Uprising, Knights of Cydonia ook.
Die Azealia Banks word ik bang van:)
Even wat anders, een bijna nieuwe Britse 'dramady' serie , wel vermakelijk, er zit een paar non-binaire figuren(het is toch they /them?) in...
Op de achtergrond in een aflevering dit Motown liedje. Nooit(van) gehoord, maar wél pakkend meteen. Komt dus uit 2019. Het is misschien een samenraapsel van het echte werk uit de Sixties, maar klinkt prima, ik snap dan niet dat dit niet groter is geworden...
Green Day prima, Offspring ook wel, Blink182 ook wel leuk , dat soort muziek. Ook deze dus. En alles al 20-25 jaar geleden....
Dit was ná Beasty Boys...