Jan Terwolde schreef: 05 apr 2023, 15:27
Parel van een ding! Ik kreeg van het raceteam bij de ring hetzelfde advies om onderstuur te verminderen dus thys zal ongetwijfeld gelijk hebben! Nog niet kunnen testen i.v.m. mist..
Heb er nu een aantal diverse ritten mee gemaakt maar ik zet 'm toch weer twee klikjes harder binnenkort. Vergeleken met hiervoor rijdt dit helemaal nergens naar. Voorkant is wat zoekeriger en uiteindelijk nog steeds onderstuurd. Achterkant heeft volledige overhand, de balans is totaal niet logisch nu. Toch in de toekomst wat meer gaan zoeken in iets meer camber aan de voorzijde en/of een dikkere stabilisatorstang aan de achterkant. De 323Ti bijvoorbeeld is ook koersvast, maar wanneer je een klein beetje pushed zet 'ie de kont meteen een stuk om. Echt zo'n leuke rij-auto is dat. Dat heeft deze 328i totaal niet, dit is echt een mega grippy setup. Stiekem ook wel heel saai.
Crookie schreef: 05 apr 2023, 16:01
Amai, zonne schone kist
Toch nieuwe koplampen gekocht? Ze zien er zo fris uit.
Mercikes, nee zijn de ouden nog, die zgan koplampen moeten er nog in haha. Ga dan meteen weer terug naar halogeen.
Nog wel een kleine update te melden, had een frontspeaker stuk. Van de nood meteen een deugd kunnen maken door een set (aanzienlijk) betere, nieuwe Pioneers te monteren. Geen spannende update verder, maar het levert mij (zeker op de lange baan) toch behoorlijk meer rijcomfort op. Verbazingwekkend hoeveel deze kleine (13cm) speakers zo'n beter geluid maken kunnen. Voor het mooie denk ik dat ik de 6x9 speakers op korte termijn daarom ook maar vernieuwen ga.