Succes met de revalidatie en natuurlijk de opbouw van de M3

Thanks!Martijn M schreef: 28 apr 2023, 17:22 Poe dat klinkt als een pittig ongeluk ja. Heel veel sterkte met het herstel! Hopelijk gaat het voorspoedig.
Ik doe mijn best!Martijn_bmw schreef: 28 apr 2023, 19:45 Ook waar dat je nooit zeker weet tot hoever je weer kan revalideren. Je hebt in ieder geval de goede mindsetzoveel mogelijk weer oppakken.
Succes met de revalidatie en natuurlijk de opbouw van de M3![]()
Hobby is zeker een bijzaak inderdaad, maar ook een goede afleiding om mee bezig te zijnmark323ti schreef: 28 apr 2023, 20:56 Wat een verschrikkelijke update Peter. Een ernstig ongeluk
zo te lezen. Bizar om te weten dat je niet meer de oude wordt. Tja hobby is dan echt maar bijzaak.
Goed herstel gewenst. Als de hobby weer komt wil dat zeggen dat je op de weg van herstel bent.
Sterkte daar!
Dat denk ik zelf ook.Erminio schreef: 28 apr 2023, 21:36 Een ongeluk zit in een klein hoekje![]()
Gelukkig gaat het langzaam weer de goede kant op en heb je de passie om weer verder te gaan met wat je leuk vind![]()
Ben nog steeds van mening dat het gevaarlijker is op de openbare weg als op het circuit![]()
Thanks!Mark 320iS schreef: 29 apr 2023, 10:00 Ai, dat zijn de vervelende updates! Heel veel sterkte en succes met je herstel! En met de verdere opbouw van de M3 natuurlijk, ik ben benieuwd.
Bedankt!70ccrossi schreef: 29 apr 2023, 16:46 Sterkte met alles, inspirerend om te lezen dat je toch een en ander doorzet in zo een vervelende situatie! Hopelijk ben je er weer snel bovenop.
We blijven zeker positief, gaat met kleine stappen vooruite30touring1990 schreef: 01 mei 2023, 10:44 Vervelende update zeg. Sterkte met het herstel! Mindset zit wel goed zo te lezen en dat is waar het om draait. Hopelijk zet je snel weer de letterlijke en figuurlijke stappen![]()
Bedankt, dat is zeker de bedoeling!Bram schreef: 01 mei 2023, 20:39 Heftig Peter. Sterkte met het hele proces. Hopelijk gaat die prachtige M3 met jou achter het stuur doen waarvoor die door jou gebouwd wordt![]()
Thanks, we gaan gewoon rustig door...Fedmas schreef: 01 mei 2023, 21:36 Vervelend nieuws. Veel sterkte met het herstel. Het feit dat je hier weer post en verder gaat aan de M3 is wat mij betreft een goed teken en getuigd van de juiste mindset!
Heel erg bedankt voor het aanbod, wordt gewaardeerd!Djessey schreef: 02 mei 2023, 09:01 Dat is toch niet de update die je wil lezen....wel machtig mooi dat je gewoon doorzet. Zoals andere inderdaad al hadden aangeboden, een dagje beunen kan ik altijd wel mee helpen![]()
Thanks, ik doe mijn best!