https://twitter.com/disclosetv/status/1 ... 35424?s=20
6. He will back down on how BBC is labelled
Mr Musk confirmed he would change the BBC Twitter label from "government funded" to "publicly funded" after last week's row, and several hours after the interview this change was made.
The BBC had objected to the original description, stressing the corporation's independence. It is mainly funded by the British public through a TV licence fee.
In Wednesday's interview, Mr Musk said: "If we use the same words as the BBC uses to describe itself, that presumably would be OK."
The BBC also receives more than £90m per year from the government to support the BBC World Service, which predominantly serves non-UK audiences.
Het belangrijkste deel van de Europese klimaatmaatregelen is definitief goedgekeurd. De lidstaten hebben dinsdag ingestemd met de wetten van Eurocommissaris Frans Timmermans die zorgen dat burgers meer gaan betalen aan de pomp, voor vliegtickets en de energierekening.
Vorige week stemde het Europees Parlement al in met de uitbreiding en aanscherping van het emissiehandelssysteem ETS, de komst van een CO2-grensheffing en de introductie van een klimaatfonds waarmee vooral arme lidstaten hun inwoners en kleine ondernemers kunnen beschermen tegen de groene lastenverzwaringen.
„Dit zet ons op het juiste spoor om het klimaatdoel voor 2030 te halen”, jubelt Timmermans. Alleen Polen stemde tegen bijna alle klimaatwetten. Tijdens een vergadering in Luxemburg herhaalde een Poolse minister dat zijn land tegen het complete klimaatpakket van de PvdA-prominent is. „Het zijn onrealistische doelstellingen en ambities”, sneerde de bewindsman. België stemde bij een paar klimaatwetten niet mee vanwege verdeeldheid onder de deelstaten. De rechtse Vlaamse regering is fel gekant tegen de Europese klimaatplannen.
Życzę wielu sukcesów.
Welkom in het hedendaags Europa/Nederland, waar ons ramadan---> suikerfeest in bijna alle mainstream media als bijzonder/modern ('heilige week blabla') en 'interessanter dan Kerst/Pasen' wordt voorgeschoteld en waar Nederland in de ban is van twee fagg*ts te weten Gordon en Jetten.350 Z schreef: 26 apr 2023, 09:28 Die ongekozen proleet heeft teveel macht. Hoe noem je het waar mensen die niet gekozen zijn het voor het zeggen hebben?
Hij is het tóch? En al had ik 't niet zo genoemd was 't probleem niet opeens verdwenen. Komop zeg.Bram schreef: 26 apr 2023, 09:41 Ik vraag me even af wat de seksuele geaardheid van Jetten te maken heeft met het beleid wat hij voert?
Nou ja, hij houdt er duidelijk van om medeburgers van achter te nemen.Bram schreef: 26 apr 2023, 09:41 Ik vraag me even af wat de seksuele geaardheid van Jetten te maken heeft met het beleid wat hij voert?
Laat ie lekker Sigrid vanachter nemen en ons er niet mee lastig vallen....ik denk dat Sigrid ook wel haar op d'r hol heeft.
WJ schreef: 21 mei 2023, 11:25 Ja het gaat er al een paar dagen over. Maar het staat nu op de NOS site dus het zal wel niet echt zijn, gewoon nog in de handen van de Oekraine.![]()