Andre schreef: 23 apr 2023, 06:57 Ja ik zit bijna in het bejaardentehuis dus meer dan een advocaatje met slagroom zit er hier ook niet meer in:) Als er Pitspoezen rond lopen is er ook nog een kans dat ik een hartklep overtoer.

Andre schreef: 23 apr 2023, 06:57 Ja ik zit bijna in het bejaardentehuis dus meer dan een advocaatje met slagroom zit er hier ook niet meer in:) Als er Pitspoezen rond lopen is er ook nog een kans dat ik een hartklep overtoer.
Hij is het al geworden, die van ons komt eerste week Mei.Andre schreef: 23 apr 2023, 00:03 Wouter B is ook net vader geworden. Die is er gewoon bij.
Waar zijn de Ariel Atom rijders en de ring ridders en andere trackday verslaafden.
Afstand is een illusie.
Een prijs is een prijs.
Leuk om weg te geven.
Nee, gewoon op reset drukken nadat je 'm kort gereden hebt.e30touring1990 schreef: 24 apr 2023, 13:30 Heb geen circuit ervaring op de bestuurdersstoel, maakt dat uit?
Heb wel enig circuitervaring maar ben ook geen strever hoor, gaat mij ook puur voor de fun. Beetje ouwehoeren, lachen, gieren en brullen zo'n dag.e30touring1990 schreef: 24 apr 2023, 13:30 Lijkt me eigenlijk wel heel erg leuk dit, even kijken of het past in de agenda. Heb geen circuit ervaring op de bestuurdersstoel, maakt dat uit? Ja wel voor de rondetijd maar het gaat me om de fun![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten