Hoi, ben jij die hippe Golf of Skoda-rijdert? Wil jij ook in de winter er een beetje met klasse rondrijden? Stalen velgen krijg je later wel op je brommobiel. Nu is dit voor jou de kans om er net als mij met stijl door de omgeving te rijden. Je zult de vrouwen( of wat anders) van je af moeten slaan.
Het betreft een 19" Autec set, met Hankook I-cept evo2 winterbanden. de dot is 2418 maar desondanks zit er nog een goeie 7mm profiel op. Ik heb gewoon als een oud wijf gereden. Wil jij kans maken op dit uniek setje, dan mag je mij een bericht sturen. Zeg je, ik wil geen winterbanden meer, dan moet je maar zelf weten wat je er mee doet. Ik heb geen hoes, geen flex, geen lader en ja het is een eind rijden, maar dan ontmoet je mij ook meteen. Win-win dus ! Handtekeningen doe ik niet aan.
Het spul heeft geen enkel stoeprandje gekust, een enkel steenslagje kan je zo bijtippen.
Genoeg geluld, even de marktplaatsfoto's hier dumpen. Mijn telefoon is opgeladen dus sta klaar om jouw bericht en bod te kunnen ontvangen. Wees wel redelijk, zo'n kans krijg je vandaag geen 2e keer...... sommige foto's staan misschien op zijn kop, maar welcome to my life.....
8jx19' et 48 met 235-35-'19 rubberschijven