Gr Ron
JP schreef: 11 apr 2023, 23:34 Eigenlijk zonde van het geld toch ? Daar wil ik nog niet over nadenken….ok niet te vaak….in ieder geval niet elk uur….ik heb wel wat zoekacties uit staan….eerlijk….ook wel al wat in de favorieten staan….ja ga morgen eens bij de Daihatsu dealers langs…..![]()
Waarom een automaat. Neem bij een hot hatch een handbak zoveel leuker
Kan je alleen voor jezelf bepalen toch? Ik had na de verkoop van mezelf ook een leuk cadeautje voor mezelf overgehoudenMartijn_bmw schreef: 12 apr 2023, 01:34JP schreef: 11 apr 2023, 23:34 Eigenlijk zonde van het geld toch ? Daar wil ik nog niet over nadenken….ok niet te vaak….in ieder geval niet elk uur….ik heb wel wat zoekacties uit staan….eerlijk….ook wel al wat in de favorieten staan….ja ga morgen eens bij de Daihatsu dealers langs…..![]()
enerzijds overwaarde gebruiken voor iets anders dan huis aanschaf zonde
Moet je ook wel mijn hele tekst quotenPhilipoo schreef: 12 apr 2023, 11:43Kan je alleen voor jezelf bepalen toch? Ik had na de verkoop van mezelf ook een leuk cadeautje voor mezelf overgehoudenMartijn_bmw schreef: 12 apr 2023, 01:34JP schreef: 11 apr 2023, 23:34 Eigenlijk zonde van het geld toch ? Daar wil ik nog niet over nadenken….ok niet te vaak….in ieder geval niet elk uur….ik heb wel wat zoekacties uit staan….eerlijk….ook wel al wat in de favorieten staan….ja ga morgen eens bij de Daihatsu dealers langs…..![]()
![]()
Hoe duur was jij ?Philipoo schreef: 12 apr 2023, 11:43 (...)
Kan je alleen voor jezelf bepalen toch? Ik had na de verkoop van mezelf ook een leuk cadeautje voor mezelf overgehouden![]()
De rest van je zin was zonder interpunctie zo onleesbaar dat ik besloot niet verder te quoten.Martijn_bmw schreef: 12 apr 2023, 11:46Moet je ook wel mijn hele tekst quotenPhilipoo schreef: 12 apr 2023, 11:43Kan je alleen voor jezelf bepalen toch? Ik had na de verkoop van mezelf ook een leuk cadeautje voor mezelf overgehoudenMartijn_bmw schreef: 12 apr 2023, 01:34
![]()
(feitelijk zeg ik dat toch in 2de deel van mijn post)
Als ik zo links en rechts lees wat jij aan auto's, motoren en huis hebt of hebt gehad door de jaren heen is wel duidelijk dat jij het heel erg goed gedaan hebt. En dan ben je nog onder de 30, ik vind het knap!Philipoo schreef: 12 apr 2023, 11:43 Kan je alleen voor jezelf bepalen toch? Ik had na de verkoop van mezelf ook een leuk cadeautje voor mezelf overgehouden![]()
Succes met positief blijven na een bezoek aan de Seats and Sofas!JP schreef: 17 apr 2023, 15:01
Heeft die reintegratie me vorig jaar na de burnout toch nog wat goed geleerd in die praatsessies. Altijd positief blijven....![]()
slinger ik mobile.de nog eens aan.... en Ikea....en Seats&sofa, en Action.....![]()