Ik heb een Gazelle.

Ik heb een Gazelle.
Onzin?Gijzert schreef: 28 mar 2023, 17:23Joh. Ik stop met reageren op die onzin van je. Net een klein kind hoe je je gedraagt......Elise schreef: 28 mar 2023, 15:07 Is het de Batavus van je Opa dat je wat tegen Duits hebt?
Het kan zijn dat ik er naast zit, maar ik meen dat de beste omvormers die er in de markt te krijgen zijn een Duits labeltje hebben![]()
Het is geen producent......Elise schreef: 28 mar 2023, 18:52Onzin?Gijzert schreef: 28 mar 2023, 17:23Joh. Ik stop met reageren op die onzin van je. Net een klein kind hoe je je gedraagt......Elise schreef: 28 mar 2023, 15:07 Is het de Batavus van je Opa dat je wat tegen Duits hebt?
Het kan zijn dat ik er naast zit, maar ik meen dat de beste omvormers die er in de markt te krijgen zijn een Duits labeltje hebben![]()
Degene die hier onzin praat ben je zelf, met jeDuits merk. Dat zegt toch ook geen f#ck.
Duitsland heeft wat regeltjes links en rechts waaraan een product moet voldoen en met de deutsche gründlichkeit op het naleven van regeltjes haalt een Duitse producent het niet in zijn hoofd om daar lichtzinnig mee om te springen.
Chinezen hebben, zo goed als, geen ruk met Europese regels te maken en doen de dingen op een manier wat ze het meeste geld oplevert....
Wat of wie is geen producent?Gijzert schreef: 28 mar 2023, 19:23Het is geen producent......Elise schreef: 28 mar 2023, 18:52Onzin?Gijzert schreef: 28 mar 2023, 17:23
Joh. Ik stop met reageren op die onzin van je. Net een klein kind hoe je je gedraagt......
Degene die hier onzin praat ben je zelf, met jeDuits merk. Dat zegt toch ook geen f#ck.
Duitsland heeft wat regeltjes links en rechts waaraan een product moet voldoen en met de deutsche gründlichkeit op het naleven van regeltjes haalt een Duitse producent het niet in zijn hoofd om daar lichtzinnig mee om te springen.
Chinezen hebben, zo goed als, geen ruk met Europese regels te maken en doen de dingen op een manier wat ze het meeste geld oplevert....
Lees maar terug.Elise schreef: 28 mar 2023, 20:18Wat of wie is geen producent?Gijzert schreef: 28 mar 2023, 19:23Het is geen producent......Elise schreef: 28 mar 2023, 18:52
Onzin?
Dan zeg je tegen mij "Net een klein kind hoe je je gedraagt......" en dan kom je met zo'n kinderachtige reactie?
We zijn in een hele discussie over een Duits bedrijf dat white label zonnepanelen verkoopt.Elise schreef: 29 mar 2023, 09:26Dan zeg je tegen mij "Net een klein kind hoe je je gedraagt......" en dan kom je met zo'n kinderachtige reactie?
Wel de splinter in andermans oog opmerken maar niet de balk in je eigen oog zien![]()
Oh jij bent van mening dat als er ergens een Duits label op staat, alles ook in Duitsland geproduceerd moet worden?Gijzert schreef: 29 mar 2023, 09:29We zijn in een hele discussie over een Duits bedrijf dat white label zonnepanelen verkoopt.
En aan het eind blijkt dat je dus geen idee hebt waar de discussie over ging en alleen maar aan het zieken bent....
Pak ik deze posting er ook bij, dan weet ik wel wie het probleem hier is Gijzert......Elise schreef: 28 mar 2023, 08:21 Als ik mag kiezen tussen iets wat in Duitsland is ontworpen/gemaakt of in China, kies ik zonder enige twijfel voor Duits![]()
ChapeauGijzert schreef: 29 mar 2023, 09:56 Succes ermee. Fijn dat er enige zelfreflectie is.
Ik heb Elise even geblokkeerd zodat ik niet in de val trap om telkens op zijn reacties in te gaan.
Excuses mods voor het gedoe.
Redenering dat de full black er beter uit zien op een schuin dak.Elise schreef: 29 mar 2023, 13:41 Waarom 2 verschillende panelen, waarom niet 18 dezelfde?
Het kan wel eens zijn dat die panelen een hoger ampèrage kunnen leveren dat die Goodwe aan kan, maar daarvoor moet ik de exacte typenummers weten om dat na te kijken voor je.
Hmm zou wellicht kunnen, dan kunnen in principe alle 18 op het plat dak. Ik ga eens overleggen met de installateur. Bedankt voor het meedenken!Elise schreef: 29 mar 2023, 16:35 Afgaande op die 12 meter diep en dat er 2 panelen in de breedte kunnen landscape, zou je dus 20 panelen oost/west op dat platte dak kwijt kunnen?
MTTP zijn de trackers op de omvormer, die zorgen ervoor dat een paneel maximaal vermogen levert. Iedere hellingshoeken en/of oriëntatie tov de zon heeft een eigen tracker nodig om optimaal te presteren.
Als er 18 passen, passen er normaal gesproken ook 20. Dan zou ik ervoor kiezen om het dak volledig vol te leggen als dat mogelijk is (soms kan er een dakdoorvoor in de weg zitten).Sabberjoch schreef: 29 mar 2023, 19:41Hmm zou wellicht kunnen, dan kunnen in principe alle 18 op het plat dak. Ik ga eens overleggen met de installateur. Bedankt voor het meedenken!Elise schreef: 29 mar 2023, 16:35 Afgaande op die 12 meter diep en dat er 2 panelen in de breedte kunnen landscape, zou je dus 20 panelen oost/west op dat platte dak kwijt kunnen?
MTTP zijn de trackers op de omvormer, die zorgen ervoor dat een paneel maximaal vermogen levert. Iedere hellingshoeken en/of oriëntatie tov de zon heeft een eigen tracker nodig om optimaal te presteren.