Nee, dan liever een Sierra…

Nee, dan liever een Sierra…
Marc Sierra schreef: 24 mar 2023, 13:59 Inderdaad!Maar dan wel een Cosworth natuurlijk. Een standaard Sierra heb ik zelf ook niet zo veel mee.
in het geval van dit soort auto's, helemaal mee eens
Heb nu een T-5R voor de deur van een klant, wat rijdt dat eigenlijk lekker. Voor huidige begrippen licht, vermogen (280/290) en een goed onderstel. Heerlijk analoog.
Helemaal mee eens! De F80 vind ik ook een super gave auto.EmielS60 schreef: 25 mar 2023, 22:35 Als een auto in het zwart wel te pruimen is maar in een andere kleur niet dan klopt het design toch niet, zo’n auto moet in iedere kleur kloppen (of de kleur je voorkeur heeft of niet).
Dit is natuurlijk geen Sierra Cosworth, die is namelijk nooit gebouwd als stationwagen. Dit is een gewone station met de bumper (gek genoeg zonder mistlampen), grill, motorkap en side skirts van een Cosworth. De striping op de zijkant en de chromen trim rond de ramen maken het er niet mooier op naar mijn mening. Verder ben ik sowieso geen fan van stationwagens, maar in deze tijd waren ze nog lelijker. De daklijn recht doorgetrokken en aan het einde recht naar beneden. Wel goed voor de laadruimte.
En qua snelheid is het ook niet gek.Zed240 schreef: 26 mar 2023, 01:14 Wat de G80 betreft eens hoor Emiel. Als de auto alleen in het zwart oogt zodat de lijnen niet zo opvallen, is het eigenlijk gewoon een lelijk ding. Vraag me dan echt af of de upgrade vanuit een F80 het waard was. Qua technologie en gadgets is een F80 natuurlijk ook helemaal bij de tijd.
- * - = +
Dat had ik ook in mijn hoofd. Daarom viel de E36 mij ook wat tegen in het Carwow filmpje. Was het wellicht de 3.0 ipv 3.2? (Heb niet alles gezien, doorgescrolled naar de sprinters)
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 12 gasten