En ik vind die allroads altijd erg gaaf en wat je zegt in de stedelijke jungle met drempels en stoepranden ook zeker nog toegevoegde waarde!
Bijzonder dat een Porsche onderdeel goedkoper is dan een Audi onderdeel

Deze auto heeft heel erg twee gezichten, kan er enorm als een oude lullenbak uitzien.. of als een vrij agressieve bak.Martijn M schreef: 24 mar 2023, 08:43 Leuke auto! Vond dit model erg lelijk toen die uit kwam, maar nu smoelt ie goed.
Oogt idd erg lekker zo plat op zn bek, alleen ff een agressiever voorkantje om het af te maken denk ik
Atacama yellow. Erg mooi ook.
Nooit van gehoord.. gave kleur idd
Ik heb de xhp flash op de dct bak zitten. In normale stand vrij soepel en beter bij de les, een beetje als de zf8 bak, maar in sport(+) juist heel sportief/agressief. Ben er erg wijs meeWimo schreef: 24 mar 2023, 10:35 Leuke bak ! Ik heb helaas te kort van de mijne plezier gehad.. de DCT vond ik overigens niet de meest comfortable automaat om rustig te rijden.
Nee, dat is bij mijn pa voor de deur.Eric Z schreef: 23 mar 2023, 21:21 3e foto van je aankoop bij je eigen voor de deur? De (ex)buurman ken ik wel, paar keer mee gedaan met motorritjes met hem.
Baboulah schreef: 28 mar 2023, 10:48 Dit type Z4 zit ik vaak zat ook naar te kijken, vind zo een gele die je toen kon krijgen wel heeeeeel gaaf altijd, 1 vd begeerlijkere nieuwere BMW's denk ik vaak... Zo is die wel erg dik:
Mooie combinatie is jouw auto.dannYZ schreef: 28 mar 2023, 23:39 Zeker wat anders, maar een heerlijke auto om te toeren!
Rij zelf ook alweer 5 jaar een Z4 35is
Ik heb de xhp flash op de dct bak zitten. In normale stand vrij soepel en beter bij de les, een beetje als de zf8 bak, maar in sport(+) juist heel sportief/agressief. Ben er erg wijs meeWimo schreef: 24 mar 2023, 10:35 Leuke bak ! Ik heb helaas te kort van de mijne plezier gehad.. de DCT vond ik overigens niet de meest comfortable automaat om rustig te rijden.
De e89 is een auto die inderdaad vele gezichten heeft, ook al zijn het maar kleine aanpassingen.
Verlagen, originele m2 wielen, performance nieren en de mijne staat er zo bij:
![]()