voorstellen
-
voorstellen
hallo,
toch eindelijk aangemeld bij driving fun!
Ik ben Steff,27 jaar oud, kom uit Heerenveen en hou van auto's, racerij, driften en alles wat daar omheen hangt.
Qua auto's niet veel bijzonders.
- 1/2 sierra
- 1\2 bmw 325
- 1 ford mondeo
Dit was mezelf voorstellen.
doegie
toch eindelijk aangemeld bij driving fun!
Ik ben Steff,27 jaar oud, kom uit Heerenveen en hou van auto's, racerij, driften en alles wat daar omheen hangt.
Qua auto's niet veel bijzonders.
- 1/2 sierra
- 1\2 bmw 325
- 1 ford mondeo
Dit was mezelf voorstellen.
doegie
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Jan Visser
-
Hey Steff.. ook al aanwezig zie ik..
Offtopic
Zaterdag avond Gebak René, officieel zondag voor het laatst al gewerkt.. Maar zaterdag a.s. even onder het genot van.. er van door zeg maar..
We moeten het ook even over jou 106gti hebben.. Weet wel een kopen voor dat ding..(ik hoorde dat je dat ding maybe wel kwijt wilde dus vandaar) in de persoon van mezelf
Cu Zaterdag
Offtopic
Zaterdag avond Gebak René, officieel zondag voor het laatst al gewerkt.. Maar zaterdag a.s. even onder het genot van.. er van door zeg maar..
We moeten het ook even over jou 106gti hebben.. Weet wel een kopen voor dat ding..(ik hoorde dat je dat ding maybe wel kwijt wilde dus vandaar) in de persoon van mezelf

Cu Zaterdag
- René
Heb besloten om hem toch maar te houden, is veel te leuk om weg te doen. En op de fiets naar het werk is ook niks.m@rco schreef: We moeten het ook even over jou 106gti hebben.. Weet wel een kopen voor dat ding..(ik hoorde dat je dat ding maybe wel kwijt wilde dus vandaar) in de persoon van mezelf![]()
Cu Zaterdag

Is de 106 van Yme niks voor jou?