Ik hoor het graag!
E63 Alpina B6 zou ook mogen..

Idem hier, ervaring met een Canadese (km-teller + Celcius-airco) handbak-E63, en die combinatie overtrof mijn verwachtingen!Jeroen E21 schreef: 06 mar 2023, 20:57 Moet zeggen dat ik de handbak, die bij mijn weten alleen op de US versies optioneel leverbaar was, wel erg lekker vind combineren met die V10, tijdje terug die combi in een E60 gereden en dat was dikke prima! Succes met de zoektocht naar een goed en aanprekend exemplaar, want heel veel is zwart/zwart.
Ik overweeg wel de verkoop van mijn E63, maar da's "slechts" een 650i.
Ik heb al een cabrio, dus ik zoek een coupé..Joy schreef: 07 mar 2023, 11:53 https://www.autoserviceprocar.nl/occasi ... cabriolet/
Voor als 507 pk nog een beetje te tam is.![]()
Ik kijk binnen heel Europa via leparking.be, dus weet wel wat er te koop is. Het ging me er meer om of er nog iets te koop is wat niet geadverteerd staat…
Snapte ik al wel uit je openingspost, maar wist niet of dat enkel voor de NL markt was.Adwo schreef: 08 mar 2023, 21:47Ik kijk binnen heel Europa via leparking.be, dus weet wel wat er te koop is. Het ging me er meer om of er nog iets te koop is wat niet geadverteerd staat…
Ben best ver met een Duitser, maar de kleur combo vind ik niet helemaal top. Dus voordat ik hiermee in zee ga is dit een laatste poging om nog een onverwachte parel te scoren..![]()
Snap ik ook niet helemaal…. ze zijn daar over algemeen erg zuinig op hun spullen enige is dat er niks van de historie is te begrijpen in het Japans.Jeroen E21 schreef: 10 mar 2023, 19:16 Ben benieuwd! Japans wordt vaak verguisd, kan niet helemaal volgen waarom, zie er ook genoeg mooi spul vandaan komen.
Gewoon met je telefoon met google translate camera er overheen is het prima te lezen .Martijn_bmw schreef: 10 mar 2023, 20:23Snap ik ook niet helemaal…. ze zijn daar over algemeen erg zuinig op hun spullen enige is dat er niks van de historie is te begrijpen in het Japans.Jeroen E21 schreef: 10 mar 2023, 19:16 Ben benieuwd! Japans wordt vaak verguisd, kan niet helemaal volgen waarom, zie er ook genoeg mooi spul vandaan komen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten