Nederland gaat naar de haaien
-
- Auto: Dikke Bmw
Re: Nederland gaat naar de haaien
WEF is alleen hotelletjes en zaaltjes boeken toch? Oja en een groep met denkers die de wereld beter willen maken.
- JP
Zag gisteren de beelden van die wappies op de A12. Volgens mij waren het allemaal ev-rijders met hun “stop de fossiele roofbouw”. Gelukkig had de (duitse) Politie nog wat water over 

-
Volgens mij is hun probleem met 'fossiele roofbouw' dat we dingen uit de aarde halen die eindig zijn, dat moeten we laten zitten. Dus olie is een probleem maar kobalt niet?JP schreef: 12 mar 2023, 11:26 Zag gisteren de beelden van die wappies op de A12. Volgens mij waren het allemaal ev-rijders met hun “stop de fossiele roofbouw”. Gelukkig had de (duitse) Politie nog wat water over![]()
- JP
Zo veel kunnen die kinderhandjes niet bij elkaar graven elke dag…..

-
- Auto: Fun Damn Mentally
En daar zit je dan als witte man van middelbare leeftijd tussen een paar domme eenden.
https://www.ad.nl/video/productie/joost ... aat-362588
Ja21 kom ik ook hoog op uit met m'n stemwijzer, maar ik wil niet alles op wind/electrisch/zonnepanelen. Gasbehoud. Schoon zat.
https://www.ad.nl/video/productie/joost ... aat-362588
Ja21 kom ik ook hoog op uit met m'n stemwijzer, maar ik wil niet alles op wind/electrisch/zonnepanelen. Gasbehoud. Schoon zat.
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Dus omdat die vrouwen een andere mening hebben zijn het domme eenden?
Ja als je er zo naar kijkt snap ik wel dat je van mening bent dat de wereld door mannen gebouwd is en gerund wordt.
Los van dat, Eerdmans houdt zich prima staande, jammer dat ze hem niet uit laten praten.
Ja als je er zo naar kijkt snap ik wel dat je van mening bent dat de wereld door mannen gebouwd is en gerund wordt.
Los van dat, Eerdmans houdt zich prima staande, jammer dat ze hem niet uit laten praten.
-
Afgezien van het rendement, kan een E-cv je huis net zo goed warm stoken als een gasgestookte CV ketel. Als het voor jezelf dan geen enkele verschil maakt, waarom zou je dan gas moeten gebruiken ipv elektriciteit?Robin schreef: 13 mar 2023, 09:51 maar ik wil niet alles op wind/electrisch/zonnepanelen. Gasbehoud. Schoon zat.
Dan is het tegen zijn om het tegen zijn....
-
- Auto: Dikke Bmw
Gas in je huis om te verwarmen of elektriciteit uit de gas energie centrale voor je e-cv… of uit een state of the art kernreactor 
-
Die provinciale statenverkiezingen hebben voor mijn stemgedrag ook geen zak met de provincie te maken, mijn stem is uiteindelijk gericht op de 1e kamer. Als er echt voor de provincie gestemd zou moeten worden zouden ze e.e.a. moeten opsplitsen een aparte stemming voor de provincie en een voor de 1e kamer (dus burgers die 1e kamer kiezen).
-
Exact wat ik bedoel, en hun mening is onhoudbaar en klopt niet. Domme eenden dus.Bram schreef: 13 mar 2023, 09:58 Dus omdat die vrouwen een andere mening hebben zijn het domme eenden?
Zij willen toch zo graag met hun gezwets op de voorgrond. Wie kaatst...
Argumentatieloos en kansloos volk moet je keihard aan willen pakken. Deze grappenmakerij duurt te lang.
Dikgedrukt, is geen mening, maar (helaas) een feit.
Noem mij een vrouw die 't beter kan. Een pot nat. Als een vrouw in die mannenwereld aan de top komt ageert en doet ze als een man.
Had jij laatst niet D66 gestemd? En dan ben ik nog aan 't uitleggen hiero?

-
Deze tuthola zat ook in bovenstaand filmpje. Gewoon op non actief met haar gedrag. Tom Egberts eruit, Jack van Gelder eruit, dan jij ook, troela, en nooit meer terugkomen...
https://www.evajinek.nl/video/fragmente ... en-bij-op1
https://www.evajinek.nl/video/fragmente ... en-bij-op1
-
Geef die gozert een lintje.Elise schreef: 08 mar 2023, 08:44 Mooi filmpje, laat precies zien hoe het er hier in Nederland aan toe gaat![]()
https://www.dumpert.nl/toppers?selected ... 6_bea9a028
En die steelmeneer een bloedneus, die kan er nog wel bij.
Wat een gezeik, paar klappen die horen erbij wat mij betreft.
-
OnlineOpa
- Auto: Ford Fiesta ST
Die snappen het inderdaad niet.Robin schreef: 13 mar 2023, 09:51 En daar zit je dan als witte man van middelbare leeftijd tussen een paar domme eenden.
Een aantal miljoen jaar geleden had Nederland een Subtropisch klimaat en was het op de Noordpool nog warmer dan het nu in Nederland is, daarna hebben we een ijstijd gehad en nu warmt het weer op.
Robin schreef: 13 mar 2023, 09:51 Had jij laatst niet D66 gestemd? En dan ben ik nog aan 't uitleggen hiero?
![]()
![]()

-
Opa schreef: 13 mar 2023, 13:36
Een aantal miljoen jaar geleden had Nederland een Subtropisch klimaat en was het op de Noordpool nog warmer dan het nu in Nederland is, daarna hebben we een ijstijd gehad en nu warmt het weer op.
Sterker nog, het is een golfbeweging, Middeleeuwen werd er in wat nu Engeland heet wijndruiven verbouwd, in de 17e Eeuw in NL omstreken Kleine Ijstijd, Hannibal met z'n olifanten en leger kon +/- 200 vChr de Alpen over met veel minder sneeuw dan nu.
Pirii Reis een 15e eeuws(?) Turks ontdekkingsreiziger heeft een kaart van een groot continent 'gemaakt', men wist eeuwen niet welk continent dat was. Bleek Antarctica, nu totaal met ijs bedekt...
-
OnlineOpa
- Auto: Ford Fiesta ST
Ik kwam deze nog tegen: https://www.geologievannederland.nl/tij ... ken/eoceen
-
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst 

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
- JP
De btw omlaag brengen voor groente en fruit is erg moeilijk, maar straks iets verhogen zoals dat vlees of die zuivel….ja dát zal wèl snel kunnen…..
-
BTW had nooit naar 21% gemoeten in 2012.
Voor de rest eet en rijd 'ik' er niet minder om......máár velen weer wel, koopkracht omlaag. Triest.
Great!
Reset....
Voor de rest eet en rijd 'ik' er niet minder om......máár velen weer wel, koopkracht omlaag. Triest.
Great!
Reset....
- Arthur
- Auto: Nr.51
Kijk alleen alleen maar naar het energieverbruik. Gooi er flink wat slogans en bangmakerij tegenaan en 80% gaat in een trui onder een deken op de bank zitten. En ja, ik weet ook wel dat de prijzen flink gestegen zijn, ook een goede reden
Maar gaat me meer om hoe snel je mensen omturnt. Zie corona, zie hypotheekvrij, en straks met vlees, brandstof, groente en fruit. Dit is binnen no time het ‘nieuwe normaal’.

-
+1 Arthur.
Bangmakerij, Culture of Fear.
'Ja maar we moeten veranderen!!!11!!!'
-Voor wat? Terug naar 'AF'?
Bangmakerij, Culture of Fear.
'Ja maar we moeten veranderen!!!11!!!'
-Voor wat? Terug naar 'AF'?
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
-
OnlineMartijn_bmw
^^ bizar idd die verhouding China vs NL.
Ik ben totaal geen China aanhanger maar om China alle schuld te geven van deze uitstoot is ook niet realistisch, wij als wereld hebben China gemaakt als productie fabriek van de wereld dat daarmee de uitstoot daar ontstaat is logisch maar wordt wel verooraakt door de vraag gecreeert in Europa/VS/Westen.
Ik ben totaal geen China aanhanger maar om China alle schuld te geven van deze uitstoot is ook niet realistisch, wij als wereld hebben China gemaakt als productie fabriek van de wereld dat daarmee de uitstoot daar ontstaat is logisch maar wordt wel verooraakt door de vraag gecreeert in Europa/VS/Westen.
-
Martijn_wef schreef: 14 mar 2023, 10:31 ^^ bizar idd die verhouding China vs NL.

China heeft China gemaakt zoals 't is. PUNT.