Als het echt hard gaat kan je staandehouding beter voorkomen idd.Kadett schreef: 04 mar 2023, 18:23 Wordt ik thuis door de dienstdoende agent gebeld of ik hun wel gezien had en express deed/uitlokte want ging wel aardig hard... 53 op laser te hard, uiteindelijk 49 te hard en iets van 420 euro boete. Ging te snel voor ze om mij achterna te gaan met eigen motor![]()
Heb het wel eens gehad dat ik niet eens door had dat er een stille achter me zat, ik haalde autotje of wat in over de streep, trok m door wat ze nooit hebben kunnen meten en toen ik in de tuin stond stopte ineens de stille bij mn achtertuin. Zegt ie nog, "jij bent de bestuurder", dus ik meteen, "ben benieuwd wat je me te vertellen hebt en of je aan kunt tonen of iemand deze motor bestuurd heeft en zo ja wie dat dan is".
Wet strafrecht gewoon je mond houden en dan is het altijd met een geldboete af te handelen.
Misschien apart dat ik in motorpak erbij loop maar het is geen waterdicht bewijs... je moet wat diks aan doen met die temperaturen bij ons in huis he...