Geen idee, al een tijdje niet gezien

Geen idee, al een tijdje niet gezien
Huh? Als in géén tractie? Nee toch? Daaróm juist in dit soort prak winterbanden(TS860S, maar al weer naar PS4S gewisseld)matthyssie schreef: 10 mar 2023, 10:55 Ach probleem zit hem in de banden natuurlijk, met 4 knappe winters was er niks loos. Ik rij met contiwintercontact TS850P, was verbaasd over hoeveel tractie ik nog had in de sneeuw vanochtend.
Logisch dus:)
Hier zelfde verhaal, ikzelf zware griep en kan niet wachten op zon en hogere temperaturen.Robin schreef: 15 mar 2023, 07:11 Hier 0 graden en helder , belooft een zonnige dag te worden. Ik kan niet wachten op hogere temperaturen en vooral meer licht. MdV zware griep....
Dus alles gelukt in de slaapkamer?JP schreef: 15 mar 2023, 07:08 Vannacht weer sneeuw gehad hier. Dacht eerst dat ze alleen nat was maar bleef toch liggen![]()
Valt nog erg tegen ja...Knot schreef: 16 mei 2023, 23:46 En, bij wie staat het zwembad al?
Lijkt wel vorst buiten, alle vitrage maar weer laten zakken om extra warmte vast te houden.. wat een zomer zeg.
Vanmiddag 170km op de motor gedaan, daarna 20min onder de 45C douche gestaan om in leven te blijven![]()
Ik zit naar hottub’s te kijken, lijkt me beter passen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten