Jammer dat je niet online kan racen met mod auto's, of wel??
Ik race alleen online met originele auto's dus ik weet dat niet, maar van wat ik lees is dat dat dus niet kan inderdaad...
Je kan mods toevoegen aan je eigen server. Zo een random server joinen met je mods kan niet nee.
Dat is volgens mij wel een mogelijkheid met de content manager ja. Zelf nog nooit wat mee gedaan.veejay schreef: 20 feb 2023, 12:45 Ik zal eens proberen, komt je server dan wel op de serverlijst zodat iedereen kan joinen? Worden de auto's uit je (mod) collectie dan gedeeld met anderen?
Had nog nooit VR gespeeld, dus voor mij was het ook nog afwachten of ik er misselijk van zou worden. Gelukkig totaal niet het geval.Tom schreef: 05 mar 2023, 11:02 Las het al op dat andere forum, hele gave setup.
PS VR2 lijkt mij ook zo gaaf, alleen heb ik erg snel last van misselijkheid. Schijnt bij deze generatie wel weer iets minder te zijn maar is toch een hoop geld om even te proberen.
Ik had de Fanatec in bestelling staan, maar was een pre-order die pas vanaf 10 maart beschikbaar komt bij Fanatec.Emiel schreef: 05 mar 2023, 15:09 Heeeel tof! Zag het op tweakers al voorbij komen.
Kan ik je het mooi hier vragen, hoelang was levertijd van de fanatec? De g29 moet upgrade krijgen.
Zit in dubio tussen fanatec met handrem en shifter of de nieuwe logitech direct drive.
PS VR2 komt hier morgen/maandag binnen.
HP Reverb G2veejay schreef: 05 mar 2023, 23:07
VR ga ik zeker aanschaffen voor de PC, ik moet me er even in verdiepen om geen miskoop te doen.
Mooie set!
Waar halen jullie de mods vandaan?veejay schreef: 05 mar 2023, 23:07 Gaaf zeg Rivanov! Wat is dat AC met mods toch verslavend. Niet normaal ook de detail op sommige auto's. Leuk om voor de lol foto's te maken.
VR ga ik zeker aanschaffen voor de PC, ik moet me er even in verdiepen om geen miskoop te doen.
Ik had deze: https://tweakers.net/pricewatch/1238171 ... ificaties/ , door de smalle rand rondom het scherm ideaal voor een triple-opstelling.Rivanov schreef: 06 mar 2023, 06:14 Mooi Opa! Ik ga uiteindelijk toch ook voor triples i.p.v. widescreen.
Heb er de ruimte voor.
Zie dat jij ook AOC heb gehad. Daar zit ik nu ook naar te kijken.
Reddit is ook wel leuk om in de gaten te houden. De assetto corsa sub en er zijn ook mod subs. Als je dat allemaal een beetje volgt dan komen er mooie dingen voorbij met linkjes naar verschillende sites.Rivanov schreef: 06 mar 2023, 11:46Waar halen jullie de mods vandaan?veejay schreef: 05 mar 2023, 23:07 Gaaf zeg Rivanov! Wat is dat AC met mods toch verslavend. Niet normaal ook de detail op sommige auto's. Leuk om voor de lol foto's te maken.
https://assettomods.com/
?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten