http://marcos-eng.com/topgear.html
http://www.marcos-eng.com/seemetouchmefeelme.html
en hier wat meer van het geluid enz":
http://www.marcos-eng.com/soundgallery.html
[img
[img
[img:400:266]http://www.jalopnik.com/images/2006/07/marcos_targa.jpg[/img]
Benieuwd of er ook een paar naar NL komen, leuk met dikke chevy LS V8 motor, brullen met die hap.
