Nope logistiek. Zou niet anders willen.

Nope logistiek. Zou niet anders willen.
Hier zou ik juist zaken mee doen, typische Duitser! Dat is positief voor de auto.Milka schreef: 27 feb 2023, 19:37 Vanmorgen om 6h een minder vriendelijke app retour. Ik had blijkbaar een nog wat ouderwetse Duitser te pakken, want of ik
wist dat het gisteren Zondag was en dat sommige mensen de volgende ochtend vroeg er uit moeten. Hij appte om 06:05 vanmorgen.
Dat is idd bijtijds, weet er alles van stond er vanmorgen ook om 6h naast. Maar je mag mij rustig om 21h savonds bellen hoor. Dat is mi geen absurde tijd. Maar bij deze meneer blijkbaar wel.![]()
Vermoed zo dat deze meneer en ik geen zaken gaan doen![]()
Ik heb een keurig app je gestuurd met alleen wat info vragen, zoals hoeveel km hij er mee afgelegd heeft en wat er bij de laatste beurt gedaan is. Dus hij kan me niet verward hebben met een 'letzter preis' type.Moet je m appen of ie dat ding wel wil verkopen? Misschien krijgt ie allerlei berichten met wat iez laagzte preiz? Had ik ook toen ik het eerste contact had bij mijn Alpina uit Duitsland. Bleek uiteindelijk een prima kerel.
Maar ik zou ook eerder voor die blauwe gaan.
Je moet ook niet meteen buiten wintervelgen ook nog een oude fiets gaan eisen die zijn vader hier ooit gejat heeft…..MartijnGizmo schreef: 01 mar 2023, 11:10 Kan prima een principiële eikel (pardon, Arschloch) zijn die niet aan een Nederlander wil verkopen.![]()
Ik sta er zelf ook niet om te springen. Destijds melde voor mijn 911 ook een duitse handelaar. Heb em gezegd niet een duitsers te willen verkopen. Dit omdat ik twee gevallen ken waarbij dat helemaal fout is gelopen incl. rechtzaken omdat zij via de duitse recht verhaal kwamen halen op de partikulier verkoper. Bij mij resulteerde het in dat Wolbert de auto kocht en die direct door naar de handelaar. Prima, ik wilde het risico niet lopen. Maar dat is ook een antwoord.MartijnGizmo schreef: 01 mar 2023, 11:10 Kan prima een principiële eikel (pardon, Arschloch) zijn die niet aan een Nederlander wil verkopen.![]()
Was het niet Roy hier die z'n Viper aan een Italiaanse pizzabakker verkocht, die na vage mails ineens voor de deur stond?Knot schreef: 01 mar 2023, 12:13 Moet zeggen dat ik ook niet sta te springen op verzoeken van buitenland als ik wat in de verkoop heb, liever binnen NL.
Enige wat ik geexporteerd heb is een bromscooter en dat was al gedoe met naar RDW enz voor die paar centen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten