BMW 240i cabrio: jacht akte ingeleverd
- Milka
Re: BMW 240i cabrio: oriëntatie fase
Precies
We zij ervaringsdeskundige
Tel daarbij op dat je de zijkanten niet kunt ophangen aan t dak en sowieso gaan de hond over de voorste stoelen hangen en kwijlen. Dus het helpt tegen het ergste maar onvoldoende om een stoffen interieur netjes te houden
We zij ervaringsdeskundige
Tel daarbij op dat je de zijkanten niet kunt ophangen aan t dak en sowieso gaan de hond over de voorste stoelen hangen en kwijlen. Dus het helpt tegen het ergste maar onvoldoende om een stoffen interieur netjes te houden
-
Ik zou die honden weg doen.. of een auto met grote kofferbak 

-
OnlineOpa
- Auto: Ford Fiesta ST
Gewoon een oud autootje ernaast voor de honden en het vervoer van spullen, bijvoorbeeld naar het grof vuil.
Cabrio is toch al niet goed voor honden, ze zitten op de wind en krijgen last van oog- en/of oor-ontstekingen en stel dat ie overboord springt bij snelheden boven de 50 km/h.
Als onze hond ergens heen mee gaat, bijvoorbeeld het bos of strand, dan pakken wij ook de Cinquecento en je wilt ook niet weten wat er in dat ding al allemaal vervoerd is, soms met de kofferklep open, omdat het niet past.
Het laatste waar ik rekening mee wil houden is een leuke auto kopen en dan sommige dingen die niet kunnen, omdat de hond soms mee rijdt en de auto daar dan niet geschikt voor is, omdat ie bijvoorbeeld vies zou kunnen worden....maar ieder zo z'n ding, ik vertel alleen mijn mening maar.
Cabrio is toch al niet goed voor honden, ze zitten op de wind en krijgen last van oog- en/of oor-ontstekingen en stel dat ie overboord springt bij snelheden boven de 50 km/h.

Als onze hond ergens heen mee gaat, bijvoorbeeld het bos of strand, dan pakken wij ook de Cinquecento en je wilt ook niet weten wat er in dat ding al allemaal vervoerd is, soms met de kofferklep open, omdat het niet past.

Het laatste waar ik rekening mee wil houden is een leuke auto kopen en dan sommige dingen die niet kunnen, omdat de hond soms mee rijdt en de auto daar dan niet geschikt voor is, omdat ie bijvoorbeeld vies zou kunnen worden....maar ieder zo z'n ding, ik vertel alleen mijn mening maar.

- Milka
Het laatste waar ik rekening mee wil houden is geen hond omdat anders mijn auto vies wordt. Sorry maar dan had het geen auto moeten worden.
Naar vrienden waar de hond welkom is, 100km
Weekendje weg, >100km
Zomer vakantie in de bergen >800km
Allemaal in een oude barrel, nee dank u.
Meer dan 10 jaar met honden achterin en ook open gereden. Maar dan niet op de snelweg, dus max 80k/h. Nooit problemen met ogen, oren of er uit springen. Tegen dat laatste helpt een riem die je in de gordelhouder kunt klikken.
In december na 14.5 jaar afscheid genomen van onze labrador, voornemen was even een jaartje geen hond. Maar het gemis is te groot, komende vrijdag komt dit dotje bij ons wonen.

Even op bezoek bij mijn ouders, 40kmAls onze hond ergens heen mee gaat, bijvoorbeeld het bos of strand, dan pakken wij ook de Cinquecento ....
Weekendje weg, >100km
Meer dan 10 jaar met honden achterin en ook open gereden. Maar dan niet op de snelweg, dus max 80k/h. Nooit problemen met ogen, oren of er uit springen. Tegen dat laatste helpt een riem die je in de gordelhouder kunt klikken.
Beweer ik ook nergens dat ik dat doe, alleen waarom ik liever leer heb dan stof en stof zou ik niet laten staan, maar wel eentje waar ik het interieur zelf zou ombouwen.Het laatste waar ik rekening mee wil houden is een leuke auto kopen en dan sommige dingen die niet kunnen, omdat de hond soms mee rijdt en de auto daar dan niet geschikt voor is, omdat ie bijvoorbeeld vies zou kunnen worden....maar ieder zo z'n ding, ik vertel alleen mijn mening maar.
In december na 14.5 jaar afscheid genomen van onze labrador, voornemen was even een jaartje geen hond. Maar het gemis is te groot, komende vrijdag komt dit dotje bij ons wonen.
-
OnlineOpa
Dan kun je ook net zo goed zeggen dat het dan maar geen stoffen bekleding had moeten worden, maar als je goed leest dan zie je dat het alleen mijn mening maar is en iedereen denkt daar weer anders over blijkt wel.
Wij hebben al langer dan 30 jaar Duitse Herders en in het begin namen we onze 1e hond ook nog regelmatig mee en heb m'n toenmalige auto, Renault Alpine A310, daarom ook verkocht voor een E30 323i(waar wel een deken op de achterbank kon), maar daarna namen we de honden meest alleen mee naar het strand of naar het bos/meer.Milka schreef: 26 feb 2023, 15:15 Even op bezoek bij mijn ouders, 40km
Weekendje weg, >100km
Op vakantie nog nooit een hond mee genomen, die gaat dan lekker naar een stel kennissen en heeft daar ook heerlijk vakantie.
De eerste paar jaar dat ik op de vrachtwagen zat(2000 tot 2002) reed ik nog op een oud Volvohok en nam ik ook elke dag onze toenmalige Duitse Herder mee op de vrachtwagen, de meeste klanten vonden het prachtig en de hond had het ook best naar z'n zin, maar toen kreeg ik een nieuwe vrachtwagen en wilde de baas 't niet meer hebben.....hond zou op een gegeven moment ook te oud worden om nog zelfstandig in de vrachtwagen te springen.
-
OnlineOpa
Je nieuwe aanwinst ziet er in ieder geval heel schattig uit, veel plezier ermee. 

- Milka
maar als je goed leest dan zie je dat het alleen mijn mening maar is en iedereen denkt daar weer anders over blijkt wel.
No worries had ik gezien en ook zo begrepen
No worries had ik gezien en ook zo begrepen

-
En bij mij ook gek stekendMilka schreef: 26 feb 2023, 16:04 maar als je goed leest dan zie je dat het alleen mijn mening maar is en iedereen denkt daar weer anders over blijkt wel.
No worries had ik gezien en ook zo begrepen![]()

Ik vind honden wel leuk. Net als de baby van een ander als die niet huilt

@ Opa: Hoop dat je nooit boven de 50km/h een botsing krijgt.

Ex wilde er ook 1 aanschaffen voor de kids rond te brengen etc. Na zien van de foto's kocht ze iets steviger model

-
OnlineOpa
Het autootje op de foto is geen Cinquecento, maar een Seicento zo te zien.
Ik rij zelf denk nog geen 1000km per jaar(met de Fiat) en die komt ook maar heel weinig op de grote weg en wordt meest gebruikt voor korte stukjes hier binnendoor.....m'n vrouw rijdt meest met de Fiesta.

Ik rij zelf denk nog geen 1000km per jaar(met de Fiat) en die komt ook maar heel weinig op de grote weg en wordt meest gebruikt voor korte stukjes hier binnendoor.....m'n vrouw rijdt meest met de Fiesta.
- Darudevampire
- Auto: 325ciAM
- Milka
Ja en ik ben er ook ingetrapt hoor
Evengoed een x drive dus sowieso een no go

Evengoed een x drive dus sowieso een no go
- Arthur
- Auto: Nr.51
Meeste ongelukken gebeuren binnen de bebouwde komOpa schreef: 26 feb 2023, 16:41 Het autootje op de foto is geen Cinquecento, maar een Seicento zo te zien.![]()

-
OnlineOpa
Maar daar mag je niet harder dan 50km/h. 

- JP
Meeste ongelukken gebeuren binnen in de slaapkamerArthur schreef: 26 feb 2023, 20:17Meeste ongelukken gebeuren binnen de bebouwde komOpa schreef: 26 feb 2023, 16:41 Het autootje op de foto is geen Cinquecento, maar een Seicento zo te zien.![]()
Ik rij zelf denk nog geen 1000km per jaar(met de Fiat) en die komt ook maar heel weinig op de grote weg en wordt meest gebruikt voor korte stukjes hier binnendoor.....m'n vrouw rijdt meest met de Fiesta.![]()

- Arthur
- Auto: Nr.51
Je knipoogt maar raak maar je snapt het vast wel

-
OnlineOpa
- Knot
Cuore L276 scoort dan een flink stuk beter!
-
OnlineOpa
Een Leopard 2 nog veel beter!
- Knot
Regel maar voor 2000 euro van eerste eigenaar met alle rekeningen
-
OnlineOpa
waarom voor €2000,-, alle waar naar z'n geld, de Cinq kocht ik 14 jaar geleden voor €1400,- van de 1e eigenaresse, dus die kost dan dus nog veel minder dan zo'n Broemer.
En als je loopt, of op een fiets, brommer of motor zit, dan ben je nog veel kwetsbaarder dan in de Cinq en je kunt ook je nek breken als je struikelt over een stoeprand.
En als je loopt, of op een fiets, brommer of motor zit, dan ben je nog veel kwetsbaarder dan in de Cinq en je kunt ook je nek breken als je struikelt over een stoeprand.

-
En is er al een M240iC in aantocht?
- Milka
Inderdaad
en weer terug on topic.
Ben nog bezig met de orientatie hè
Gisteren telefonisch contact gezocht met de rode M240i

Volgens advertentie is telefonisch contact wenselijk. Dat dus ook gedaan, werd niet opgenomen en dus een vriendelijk whatsapp
achteraan gestuurd dat ik de beller met het NL nummer was.
Vanmorgen om 6h een minder vriendelijke app retour. Ik had blijkbaar een nog wat ouderwetse Duitser te pakken, want of ik
wist dat het gisteren Zondag was en dat sommige mensen de volgende ochtend vroeg er uit moeten. Hij appte om 06:05 vanmorgen.
Dat is idd bijtijds, weet er alles van stond er vanmorgen ook om 6h naast. Maar je mag mij rustig om 21h savonds bellen hoor. Dat is mi geen absurde tijd. Maar bij deze meneer blijkbaar wel.
Vermoed zo dat deze meneer en ik geen zaken gaan doen
Verder is het nu karig. vanaf maart komen de kurzkenzeichen weer op de weg. Mogelijk zorgt dat ook voor meer aanwas. Maar mogelijk meer vraag. Of de komst van de nieuwe 2 serie cabrio. ... we zullen zien.
Dit is daarna de volgende interessante m240i

Mogelijk heb ik binnenkort een projectbezoek in de buurt van deze auto en kan ik die bekijken.
Ook wel bizar wat een set goede fotos doet, want dit is dezelfde kleur als de auto hier boven, maar dan even wat meer aandacht voor de belichting.

en weer terug on topic.
Ben nog bezig met de orientatie hè

Gisteren telefonisch contact gezocht met de rode M240i

Volgens advertentie is telefonisch contact wenselijk. Dat dus ook gedaan, werd niet opgenomen en dus een vriendelijk whatsapp
achteraan gestuurd dat ik de beller met het NL nummer was.
Vanmorgen om 6h een minder vriendelijke app retour. Ik had blijkbaar een nog wat ouderwetse Duitser te pakken, want of ik
wist dat het gisteren Zondag was en dat sommige mensen de volgende ochtend vroeg er uit moeten. Hij appte om 06:05 vanmorgen.
Dat is idd bijtijds, weet er alles van stond er vanmorgen ook om 6h naast. Maar je mag mij rustig om 21h savonds bellen hoor. Dat is mi geen absurde tijd. Maar bij deze meneer blijkbaar wel.

Vermoed zo dat deze meneer en ik geen zaken gaan doen

Verder is het nu karig. vanaf maart komen de kurzkenzeichen weer op de weg. Mogelijk zorgt dat ook voor meer aanwas. Maar mogelijk meer vraag. Of de komst van de nieuwe 2 serie cabrio. ... we zullen zien.
Dit is daarna de volgende interessante m240i

Mogelijk heb ik binnenkort een projectbezoek in de buurt van deze auto en kan ik die bekijken.
Ook wel bizar wat een set goede fotos doet, want dit is dezelfde kleur als de auto hier boven, maar dan even wat meer aandacht voor de belichting.

-
Ik vind alles na 19:00 niet netjes om te bellen al is het voor auto verkoop. Mijn wekker staat dan ook om 3:15 maar al stond die om 6:00 is 19:00 ook laat genoeg.
-
3:15? Presenteer je de ochtendradio van 5.00-7.00??
- Martijn_bmw

Maar idd wat een tijdstip! Ik vind elke dag 5.30 al vroeg zat