Nieuwe M3 sedan in 2008
- M-bitious
Nieuwe M3 sedan in 2008
Even overgestapt van "M6 verkocht" naar een nieuw draadje.
Het wordt dus een M3 sedan, (bijina) full options en individueelpakket (hou nogal van leren dashboards en niet-standaard kleuren), nieuwe M-DTC bak, 20 inch, tuning 460pk (Engeland), wat carbon goodies. Of ik hem verlaag beoordeel ik als de auto er is. Heb een bedrijf in Duitsland gevonden die voor grote tuningmerken uitlaten maakt, en ook geheel op bestelling kan bouwen. Lijkt me wel wat.
Kleur wordt denk ik Azurit Zwart, zoals mijn ex-M6. Interieur denk ik oxydbraun. Ik heb nog een setje velgen van g-power te goed, dus ik begin met die 20 inch set. http://www.g-power.de/769.html?&L=0
Helaas is er geen datum bekend, omdat die nieuwe versnellingsbak nog niet leverbaar is. Verwacht wordt maart 2008. Kan er zakelijk prima mee voor de dag komen, kan passagiers vervoeren en je kan er ook heerlijk mee gooien en smijten. Pk/gewicht verhouding wordt nog beter dan een M6.
Frank.
Het wordt dus een M3 sedan, (bijina) full options en individueelpakket (hou nogal van leren dashboards en niet-standaard kleuren), nieuwe M-DTC bak, 20 inch, tuning 460pk (Engeland), wat carbon goodies. Of ik hem verlaag beoordeel ik als de auto er is. Heb een bedrijf in Duitsland gevonden die voor grote tuningmerken uitlaten maakt, en ook geheel op bestelling kan bouwen. Lijkt me wel wat.
Kleur wordt denk ik Azurit Zwart, zoals mijn ex-M6. Interieur denk ik oxydbraun. Ik heb nog een setje velgen van g-power te goed, dus ik begin met die 20 inch set. http://www.g-power.de/769.html?&L=0
Helaas is er geen datum bekend, omdat die nieuwe versnellingsbak nog niet leverbaar is. Verwacht wordt maart 2008. Kan er zakelijk prima mee voor de dag komen, kan passagiers vervoeren en je kan er ook heerlijk mee gooien en smijten. Pk/gewicht verhouding wordt nog beter dan een M6.
Frank.
- Bert ///M3
- Adje ///M3
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- M-bitious
Ja dat zou mooi zijn. Ik weet nog niets officieels van individueel voor de M3. Ga morgen tekenen voor de auto, dus zal het de dealer vragen. Ik hoop de eerste M3 sedan rijder te worden in NL.E60 M5 schreef:Gefeliciteerd Frank!
Ik weet niet of jij het mooi vindt maar zag wat plaatjes van een M6 waarbij de stiksel in een andere kleur was.
Misschien is het ook mogelijk voor de M3.
- M-bitious
- Sander S.
wel leuk hoor. Ook leuk voor die gozert bij Story met wie je mee bent verhuisd.M-bitious schreef:Ik heb me laten vertellen dat de sedan direct met de nieuwe bak komt, in tegenstelling tot de coupe. En amders hoop ik de eerste met robobak te zijnSander Spoolder schreef:zal je wel niet lukken neem ik aan .. de handbak is er toch al eerder neem ik aan ?
-
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
- M-bitious
Ik had in het andere draadje al gezegd dat de A6 voor mij te groot is. Dat vond ik eerlijk gezegd ook van mijn M6. De M3 is toch handzamer en met 4 deuren kan er ook volk mee. Heb vandaag als eerste in NL voor de M3 sedan getekend en aangezien de nieuwe bak direct leverbaar wordt, zal ik de eerste in NL zijn. Toch leuk, waar een ander verder niets aan heeft
Heb ik toch weer voor 25.000 euri aan opties besteld
Tja ik kon het toch weer niet laten, de auto moet gewoon helemaal naar mijn zin zijn. Maar de nieuwe bak en individual schroeft de prijs al flink op. Verwacht wordt dat de auto pas rond de zomer komt 

Heb ik toch weer voor 25.000 euri aan opties besteld

-
Evengoed goed gedaan hoor,M3 is begerenswaardig!M-bitious schreef:Ik had in het andere draadje al gezegd dat de A6 voor mij te groot is. Dat vond ik eerlijk gezegd ook van mijn M6. De M3 is toch handzamer en met 4 deuren kan er ook volk mee. Heb vandaag als eerste in NL voor de M3 sedan getekend en aangezien de nieuwe bak direct leverbaar wordt, zal ik de eerste in NL zijn. Toch leuk, waar een ander verder niets aan heeft![]()
Heb ik toch weer voor 25.000 euri aan opties besteldTja ik kon het toch weer niet laten, de auto moet gewoon helemaal naar mijn zin zijn. Maar de nieuwe bak en individual schroeft de prijs al flink op. Verwacht wordt dat de auto pas rond de zomer komt
@Sander, eerst inrijden he....filmpje met geen actie slaat nergens op..