Nederland gaat naar de haaien
-
Re: Nederland gaat naar de haaien
Hoe kan in godsnaam de VVD nog zo hoog staan....
-
Die Caroline kan wel nuchter niet-Haags uit de hoek komen wat het leuk doet in interviews, maar verder weet ik het niet met dat BBB. Geen idee waar ze verder voor staan (volgens mij weet ze dat zelf ook niet). Of zij nou echt het bestaan van de boeren gaat redden betwijfel ik ook, zoveel tegengas geeft ze ook niet.
- JP
Nu zijn boeren het begin van de BBB, maar ik krijg meer het gevoel dat ze het ook voor de mensen op het platteland opneemt, dat wat toch 75% van NL zo ongeveer in houdt. Die legbatterijen wat we de Randstad noemen die moet je maar opgehokt houden.
- tomgtr
Die peilingen zeggen me niet zo veel maar op basis van deze peilingen lijkt me onmogelijk een rechtse coalitie te vormen en links al helemaal niet. Dus weer zo’n rommelkabinet.
- Eeuwe
- Auto: Paar Fransozen en paar BMW's
Ook interessant; zoek de auteur eens op Facebook opArthur schreef: 16 feb 2023, 11:40Probeer er eens afwijkend op te reagerenRobin schreef: 16 feb 2023, 06:16 Sukkel die ik ben om nu.nl eigenlijk toch als eerste altijd 's ochtends te openen.
Voorpagina. Levensgroot verhaal.
'Volgens ingewijden' en 'mogelijk tot gevolg'...
https://www.nu.nl/klimaat/6251202/miljo ... nemen.html
En dan moet 'ik' dit nu.nl als mainstream media, neutraal en serieus en unbiased gaan noemen?
Over een maandje Provinciale Statenverkiezingen, 15 maart. Ik vind het wel weer érg toevallig dat dit verhaal 'opduikt'
![]()
Sensuur 1e klas daar...

Reacties op nu.nl zijn inderdaad tenenkrommend maar kijk vooral eens hoeveel positieve feedback (“respect” zoals het daar blijkbaar heet) deze reacties krijgen. Ai..
-
En terecht natuurlijk. We hebben veel te veel boeren in dit land. Veel meer dan we nodig hebben voor onze voedselvoorziening.
-
- Auto: Dikke Bmw
Rolf wil dat iedereen van het gas gaat. Ik geef juist gas bij

-
- Auto: Fun Damn Mentally
boeren=mensen, dan klopt de stelling weer wel...SlowCo schreef: 16 feb 2023, 16:28 En terecht natuurlijk. We hebben veel te veel boeren in dit land. Veel meer dan we nodig hebben voor onze voedselvoorziening.
Een beetje erg dubbel, want de gemiddelde globalist vond 't geweldig dat alle handel en wandel en vooral voedsel van heinde en verre geimporteerd werd en wordt.
En dit is een understatement van mij.
-
Dat is ook de eerste gedachte die bij mij opkwam toen ik die peilingen zag.
Je bent toch niet goed bij je paasei als je nu op de VVD stemt.......
-
Volgens mij zijn die vele VVD stemmers in de peiling voorál veel GL/PvdA en óók welD66 stemmers die de BBB/FvD/Ja21/PVV bui zien hangen en denken, laten we onze Grote Verlosser blijven steunen, tegen die Neofascisten die onze in onze ogen maakbare overbevolkte van linkse hobbies samenhangende en dus teveel kostende maar dat boeit niet WEF great reset samenleving willen ondermijnen:)
- jos_br
Dit dan,
Jos.
Jos.
-
- Auto: Dikke Bmw
Prima inbreng
- Philipoo
Een hoop poep komt er wel uit die vent z'n mond zeg. Gelijkheid krijg je wel door anderen een voorkeursbehandeling te geven; zo gaat het overal. Als je niet er voor zorgt dat een kleine groep een stem, inbreng, voordeel, whatever krijgt, zal deze kleine groep nooit bij de rest horen. Het extremisme dat hier tijdelijk uit voort komt zorgt ervoor dat zo'n groep zich vervolgens wel kan positioneren en een plek kan krijgen. m.a.w. een beetje schreeuwen helpt, zo zien we dat overal. Voor verandering zijn er eerst pioniers nodig die tegen het bestaande gezag aanschoppen.
Maar ook in de wereld die wij zo leuk vinden; kleine supercar bouwers, zijn uitzonderingen nodig zodat ze auto's kunnen blijven bouwen zonder te hoeven voldoen aan alle regeltjes waar de grote merken/concerns aan moeten voldoen. Worden er dus ook groepen voorgetrokken om het bestaansrecht te rechtvaardigen
Edit: En ik weet dat het grootste deel van rechtsschreeuwend DF het hier niet mee eens is en vast wil blijven in hun eigen ideologie. Het zal.
Maar ook in de wereld die wij zo leuk vinden; kleine supercar bouwers, zijn uitzonderingen nodig zodat ze auto's kunnen blijven bouwen zonder te hoeven voldoen aan alle regeltjes waar de grote merken/concerns aan moeten voldoen. Worden er dus ook groepen voorgetrokken om het bestaansrecht te rechtvaardigen
Edit: En ik weet dat het grootste deel van rechtsschreeuwend DF het hier niet mee eens is en vast wil blijven in hun eigen ideologie. Het zal.
-
Het is mij volkomen duidelijk, geen genderrevealparty bij Philipoo 

- Philipoo
Toevallig een paar weken terug wel gehad (dat wilde mdv), roze cake en alles!Elise schreef: 17 feb 2023, 08:58 Het is mij volkomen duidelijk, geen genderrevealparty bij Philipoo![]()
- Dimitri
- Auto: BMW 130i, BMW Z3 Coupe
Ho eens even, nuance en rede! Ga eens even snel weg, dit is wel DF hé.Philipoo schreef: 17 feb 2023, 08:04 Een hoop poep komt er wel uit die vent z'n mond zeg. Gelijkheid krijg je wel door anderen een voorkeursbehandeling te geven; zo gaat het overal. Als je niet er voor zorgt dat een kleine groep een stem, inbreng, voordeel, whatever krijgt, zal deze kleine groep nooit bij de rest horen. Het extremisme dat hier tijdelijk uit voort komt zorgt ervoor dat zo'n groep zich vervolgens wel kan positioneren en een plek kan krijgen. m.a.w. een beetje schreeuwen helpt, zo zien we dat overal. Voor verandering zijn er eerst pioniers nodig die tegen het bestaande gezag aanschoppen.
- 350 Z
Waar zitten we in hemelsnaam naar te kijken in dat filmpje van Arnhem, het lijkt wel een kleuterpraat klasje.
- JP
-
Nuance en rede. BLM/KOZP heeft geen nuance, GL voortgesproten uit CP en Rote Armee Fraktion achtige gekken ook niet. '100 jaar' last van gepraktiseerd Marxisme. Nuance en rede? Wat zou Pim daar van vinden, of Theo, of Ayaan Hirsi Ali, of die cartoonisten van Charlie Hebdo.
Tegen 't bestaand gezag aanschoppen doe ik verbaal(op fora) júist, want 't bestaand gezag is nu 'DDR666'/WEF....
Als zij mogen schreeuwen dan wij ook, onze hobby naar z'n mallemoer.
Groet
Calimero
Tegen 't bestaand gezag aanschoppen doe ik verbaal(op fora) júist, want 't bestaand gezag is nu 'DDR666'/WEF....
Als zij mogen schreeuwen dan wij ook, onze hobby naar z'n mallemoer.
Groet
Calimero
-
-foetsie brandstofmotoren
-foetsie pitspoezen en Miss World verkiezingen
-foetsie biefstukken en gehaktballen
-foetsie NL boeren
-foetsie VOC
-foetsie free speech
-
-
-
Allemaal de schuld van de hetetrosuele 50+ blanke man uit een westers land.
Want als je niet open staat voor verandering ben je een ouwe lul. Geen discussie, want dan cancellen we JOU!
Laat een man een man zijn. Asjeblieft.
-foetsie pitspoezen en Miss World verkiezingen
-foetsie biefstukken en gehaktballen
-foetsie NL boeren
-foetsie VOC
-foetsie free speech
-
-
-
Allemaal de schuld van de hetetrosuele 50+ blanke man uit een westers land.
Want als je niet open staat voor verandering ben je een ouwe lul. Geen discussie, want dan cancellen we JOU!
Laat een man een man zijn. Asjeblieft.
- Arthur
- Auto: Nr.51
En daar bieden we geen excuses voor aan!Laat een man een man zijn. Asjeblieft.
-

Excuses is een centenkwestie. Indonesie (ex kolonie duh)met hun islamitische overtuiging en wetten, terug naar de vroege middeleeuwen. Vre-se-lijk.
Suriname met Daisy Bouterse:)
De geschiedenis wordt geschreven door de overwinnaars, en/maar je kunt de geschiedenis niet veranderen.
En dat willen die woke figuurtjes wel. Terwijl 'hun voorvaderen' door de eeuwen heen totaal precies nul aan maatschappelijke en technologische vooruitgang hebben bijgedragen.
/rant
- Philipoo
Sorry pikArthur schreef: 17 feb 2023, 10:13En daar bieden we geen excuses voor aan!Laat een man een man zijn. Asjeblieft.
-
No worries cunt:)
-
Hebben we allemaal al een sportauto gekocht?