*alles uit, geen tc, geen abs.
Flugplatz naar Swedenkreuz ook al. Of Bergwerk richting mutkurve.Robin schreef: 28 jan 2023, 14:08 Wat te denken van Galgenkopf naar DH rechte stuk, dat kan écht schelen in kmh snelheid langs bijv Parkplatz als je Galgenkopf net niet mooi/goed neemt.... en zo zijn er meerder stukken, hou op schei uit:-)
En je leven was daardoor nog wat langer, amen!
Je doet dit!fop hem 1x buitenom en rem hem daarna binnendoor uit.
Die boxster is een boxster spyder. Eigenlijk een GT4 zonder dak! Prachtige en underrated autoRobin schreef: 31 jan 2023, 06:47 En die groene GT3 dan? Die Boxster geeft wél gas en is niet veel trager overal dan de GT4 chaser, die Boxster kan ook nét niet om die groen GT3 heen. Ik vind het eigenlijk niet zo spannend. Maar hoe kan díe Boxster bijna zo snel zijn als de GT4, vooral rechte stuk loopt ie beetje weg? Turbo 2.5?
GT4 Manthey : wat een rust in die auto tov die deinende groene GT3. MR is dan wél toppie hoor.
De Boxster kon er in de karussell wel omheen, die GT3 zat bijna in de binnenberm... mijn god, wat een lijnen rij je danRobin schreef: 31 jan 2023, 06:47 En die groene GT3 dan? Die Boxster geeft wél gas en is niet veel trager overal dan de GT4 chaser, die Boxster kan ook nét niet om die groen GT3 heen.
Inderdaad, dat dacht ik(na m'n post) al.Philipoo schreef: 31 jan 2023, 08:39Die boxster is een boxster spyder. Eigenlijk een GT4 zonder dak! Prachtige en underrated autoRobin schreef: 31 jan 2023, 06:47 En die groene GT3 dan? Die Boxster geeft wél gas en is niet veel trager overal dan de GT4 chaser, die Boxster kan ook nét niet om die groen GT3 heen. Ik vind het eigenlijk niet zo spannend. Maar hoe kan díe Boxster bijna zo snel zijn als de GT4, vooral rechte stuk loopt ie beetje weg? Turbo 2.5?
GT4 Manthey : wat een rust in die auto tov die deinende groene GT3. MR is dan wél toppie hoor.
In de eerste ronde, pflanzgarten, die groene stuitert bijna van de weg af door hoeveel stuurinputs die geeft!Knot schreef: 31 jan 2023, 09:33De Boxster kon er in de karussell wel omheen, die GT3 zat bijna in de binnenberm... mijn god, wat een lijnen rij je danRobin schreef: 31 jan 2023, 06:47 En die groene GT3 dan? Die Boxster geeft wél gas en is niet veel trager overal dan de GT4 chaser, die Boxster kan ook nét niet om die groen GT3 heen.![]()
Uiteindelijk wil je je gelijk halen, dat zit in de mens en ga je toch proberen je doel te bereiken, dat ze aan de kant gaan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten