Je eigen auto zien rijden...
- markk
Je eigen auto zien rijden...
Vandaag de M3 bij de dealer opgehaald voor wat einde garantie reparaties. Samen met de vrouw op de moter naar Veenendaal (Ekris) en vrouw vervolgens in M3 terug, ik op de moter erachteraan.
Valt me dan altijd weer op hoe gaaf het is om je eigen auto te zien rijden. Normaal stap je in en ga je rijden. Genieten van het rijgedrag, het interieur, het geluid, de beleving, etc.
Echt goed naar de auto / exterieur kijken doe ik nooit. Instappen / rijden.
"Gedwongen" achter je eigen auto aanrijden is dan zooo leuk. Vooral zoals vandaag. Mooie zonnige dag en Ekris had de auto helemaal gewassen. Echt schitterend. Kan je elke hoek, elk detail heerlijk bekijken en ervan genieten.
Ben echt een paar keer bewust van hoek veranderd. Links erachter, rechts erachter, links ervoor via de spiegel van de moterfiets, rechts ervoor.
Afwijking of herkenbaar ?
Mark.
Valt me dan altijd weer op hoe gaaf het is om je eigen auto te zien rijden. Normaal stap je in en ga je rijden. Genieten van het rijgedrag, het interieur, het geluid, de beleving, etc.
Echt goed naar de auto / exterieur kijken doe ik nooit. Instappen / rijden.
"Gedwongen" achter je eigen auto aanrijden is dan zooo leuk. Vooral zoals vandaag. Mooie zonnige dag en Ekris had de auto helemaal gewassen. Echt schitterend. Kan je elke hoek, elk detail heerlijk bekijken en ervan genieten.
Ben echt een paar keer bewust van hoek veranderd. Links erachter, rechts erachter, links ervoor via de spiegel van de moterfiets, rechts ervoor.
Afwijking of herkenbaar ?
Mark.
- Hendrik Kinderman
- Luca
- gerard lubbe
- Bert ///M3
- Thomas
- Auto: Bmw 1-serie
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- markk
Vrouwlief wel. Rest niet op paar hele bijzondere uitzonderingen na.Trouwens niemand anders rijdt in mijn auto behalve ikzelf
Er waren wat dingetjes niet erg goed gegaan waardoor ik ook afgelopen woensdag voor Jan Lul naar Veenendaal was afgereisd (met vrouw) om weer zonder M3 te vertrekken.
Kortom Ekris wou de auto ook wel komen brengen vandaag...
(erg netjes aangeboden btw, ennuh er kan altijd wat mis gaan - het gaat erom hoe ze het oplossen en dat is helemaal goed gekomen)
"Maak u geen zorgen dan rijdt er een professionele chauffeur in uw auto"
Yeah right, een gesjeesd IVA studentje van 22 die wat bijklust als chauffeur in mijn M3. Nee bedankt, ik kom 'em wel halen

Mark.
- RVV