Ja echt een geweldig mooie vrouw

Ja echt een geweldig mooie vrouw
Ze hebben er ook wel goed uitgezien, maar de ene heeft anorexia (gehad) en de andere heeft Lyme. +hier en daar nog een verslaving.JP schreef: 07 mei 2022, 19:33 Dat werken met die Bob Saget heeft die twins toch geen goed gedaan. Die zijn nog te lelijk om in de Adams Family mee te spelen…
Ha. Gelukkig gaat 't wel prima met Bob zelf....JP schreef: 07 mei 2022, 19:33 Dat werken met die Bob Saget heeft die twins toch geen goed gedaan. Die zijn nog te lelijk om in de Adams Family mee te spelen…
Ja gezocht. Gedoe. Nu voor 9.99 gekocht....EvdP schreef: 12 mei 2022, 21:07 Op een bekende "piraten baai" website zijn wel blu ray rips te vinden
Ha geen idee:)
This exactly! I was 16 when I watched TopGun back then and was flabbergasted at least. This was way more than a fantastic deja vu.sygazelle;28949889 schreef:I was worried too. I they did an outstanding job of leveraging the original story and paying it homage without just making a redo.
Give it a shot.
Gewoon een proxy nemen, pia ofzo, kost nog geen 50 per jaar.Robin schreef: 12 mei 2022, 21:03 Ik wil graag Demolition Man uit 1993(Met Stallone) op m'n PC kijken , full movie. Amazon kan alleen op USA grondgebied, Rakuten ook niet.
Gewoon huren voor 3/4/5 euro ....
Iemand een link/info?
Dank voor de snelle info.Knot schreef: 16 nov 2022, 11:47
Gewoon een proxy nemen, pia ofzo, kost nog geen 50 per jaar.Robin schreef: 12 mei 2022, 21:03 Ik wil graag Demolition Man uit 1993(Met Stallone) op m'n PC kijken , full movie. Amazon kan alleen op USA grondgebied, Rakuten ook niet.
Gewoon huren voor 3/4/5 euro ....
Iemand een link/info?
Die hebben wij ook gekeken met kerst, echt top!Robin schreef: 03 dec 2022, 07:38 Gisteravond even naar Violent Night geweest. Weinig over gehoord, geen sterrencast. Maar topfilms dat duur nog een weekje of wat. Dus deze maar proberen. Wist wel dat de productie in handen lag van de Deathpool II, Fast & Furious etc. producenten.
Vele ouderen onder ons kennen de klassieker Home Alone. Mix dat met een hele hoop (prachtig gemaakt, echt top sfx!!!!!) bloedvergieten waarbij Tarrantino ongeveer Sesamstraat is en je hebt Violent Night. Veel moeten grinniken![]()
Dit zou een flop kunnen worden, maar voor mdv en mij is het al een cultfilm, ik vond 'm prima. Ram /schietwerk (echt realistisch), idiote conversaties. Een 9.
Disclaimer, niet voor tere zieltjes en kinderen en mensen die niet van bloed en ledematen etc rondslingerend houden:)
Gebruikers op dit forum: Cuprafan_123, wjt en 10 gasten