Lederen bekleding ook ideaal

Qua leuke stations heb je de usual suspects wel te pakken zo’n beetje. BMW / Alpina rijdt dan toch het mooist…
Neem dan wel geperforeerd leer, dan heb je extra lang plezier wanneer het een keer mis gaat......
Ruimte zat iddBram schreef: 16 jan 2023, 07:25Haal een Skoda Superb combi en dan kan dat welMartijn_bmw schreef: 16 jan 2023, 06:27 Gefeliciteerd met je aanstaande vaderschap!
En wat ADV zegt 1 kind met maxicosi kan ook nog prima in een 1 serie wel zou ik altijd 4/5 deuren nemen anders kom je niet op de achterbank.
En dat idee met die auto stoel achteruit rijden werkt idd voor geen meter. Leuk dat het veiliger is ik denk dat 98% van de mensen geen auto kan kopen waar die constructie fatsoenlijk op de achterbank kan staan zonder de voorstoel tot in het Dashboard te schuiven.![]()
Dit keer eens mee eensKnot schreef: 16 jan 2023, 20:44 Onze kinderen zijn gewoon goed opgevoed, die eten alleen op lange ritten en dan boven hun broodtrommel, kloppen hun schoenen af buiten de auto voordat ze instappen als ze vies zijn of doen ze uit etc. Een hoop maken er idd een zooi van met bagger, zooi vreten lolly’s weet ik veel wat, mij niet gezien.
Ook thuis als wel eens een klasgenootje komt eten, pakken een speklapje met de hand beet en daarna aan hun broek afvegen, dat heb ik ze gewoon met mes en vork geleerd en anders vragen ze een servet of gaan hun handen meteen wassen.
Mooie tijd was dat hè....toen we nog SEAT reden
Ik merk dat ik niet zo’n zin heb aan twee auto’s voor de deur. Ook een stilstaande auto kost 200 per maand, met een beetje onderhoud ga je zo naar de 300/400 en dan heeft ie nog niks gereden.Robin schreef: 17 jan 2023, 07:40 Ja prachtig, maar Erik jij hebt ook nog de Lotus enzo.
Een handige alleskunner als 'tweede auto' wat velen hier zeggen en de M2 dan houden.
En inderdaad zo'n C63 station geweldig, maar is dat inderdaad niet zonde dan....
Zodat rustig nog eens 3 jaar door kunt zoeken naar een auto?Baboulah schreef: 17 jan 2023, 10:00 als ik de laatste 3 paginas terug lees, zie ik alleen maar redenen om vooral bij mn standpunt te blijven van geen kinderen nemen![]()
Of juist wel, wellicht is kinderen de uitgelezen kans om weer een auto aan te schaffenBaboulah schreef: 17 jan 2023, 10:00 als ik de laatste 3 paginas terug lees, zie ik alleen maar redenen om vooral bij mn standpunt te blijven van geen kinderen nemen![]()
Hehe wat Robin zegt. Jij hebt ook nog een e30 M3 en LCI M2.Tristan schreef: 17 jan 2023, 10:44 Heb ook getwijfeld voor een snelle, sportieve station echter met 3 kids is een 3-touring of een C-klasse etc. echt te klein. En dan bedenk je dat je eigenlijk weinig DF hebt met zo'n auto omdat je 80% van de tijd met de kids rijdt. Daarom 3 jaar geleden keuze gemaakt voor een 5-touring. Ziet er mooi uit, klein beetje sportiviteit maar veel comfort en ruimte. En geen moment spijt. 250pk is echter meer dan genoeg om vlot door NL/Europa te rijden.
Eeuuumm...nee dus kan idd makkelijk l*llen.
Waarom ga je niet alsnog gewoon voor een F80 die je eigenlijk wilde kopen voordat je deze M2 kocht?Emilio schreef: 17 jan 2023, 10:56Hehe wat Robin zegt. Jij hebt ook nog een e30 M3 en LCI M2.Tristan schreef: 17 jan 2023, 10:44 Heb ook getwijfeld voor een snelle, sportieve station echter met 3 kids is een 3-touring of een C-klasse etc. echt te klein. En dan bedenk je dat je eigenlijk weinig DF hebt met zo'n auto omdat je 80% van de tijd met de kids rijdt. Daarom 3 jaar geleden keuze gemaakt voor een 5-touring. Ziet er mooi uit, klein beetje sportiviteit maar veel comfort en ruimte. En geen moment spijt. 250pk is echter meer dan genoeg om vlot door NL/Europa te rijden.
Dat zou ideeal zijn een moderne 5 serie er naast, maar voor nu financiëel niet realistisch voor mij.. Dan heb ik zoiets liever nu een mooie station en dan weer wat budget opbouwen voor een speeltje.
Gebruikers op dit forum: Bokkepoot, Enzo, Geertmans, Marc Sierra en 1 gast