Dutch schreef:Superfoto's, Wim!
Ach, dat valt wel mee toch?
Dutch schreef:Om de vraag uit dat draadje te herhalen: waren de nieuwe paddockfaciliteiten nog van (negatieve) invloed op de nostalgische sfeer die de afgelopen jaren zo werd benadrukt door de gammele jarentachtigzooi dat voorheen het paddock moest voorstellen?
Ik ken helaas de oude situatie niet, maar bij het maken van een foto van de gele Lola T70 werd ik zowat naar binnen geduwd!
You can go in, go, it's OK! 
Klik hier voor de foto:
http://www.klassiekerrally.nl/toonfotos ... Aantal=150
Dutch schreef:En klopt 't dat het niet overal meer vrij toegang was?
Afgezien van de pitstraat, de pitsmuren en de plek bij La Source (en uiteraard een enkele VIP tent) kon je overal gewoon komen.
Wij hebben zelfs een hele tijd op de oude en de nieuwe pitsmuren gestaan (zie foto's). Op een gegeven moment werden we weggestuurd. Maar dat was ook terecht.
Dutch schreef:Maar je hebt gelijk: de prijs is een lachertje (wel een prijsstijging van 50% ten opzichte van vorig jaar

) en de kwaliteit van de races is top. Vooral het hoofdevenement, de zesuursrace, voelt echt aan als een ouderwetse Le Mans, misschien nog wel meer dan de Le Mans Classic.
Ik vond met name de oude CanAm racers een topattractie. Jammer dat de 917 in de eerste bocht al aangereden werd. Gelukkig heb ik dat nog een beetje op foto vast kunnen leggen.