Porsche 718 Boxster / Cayman
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: Porsche 718 Boxster / Cayman
Zo'n Clubsport GT4 racer kostte eind 2021 vanaf 196k euros.
-
Ik weet het niet hoor. Maar sommige komen hier met ideeen om een porsche cup racer te kopen:)
Die dingen zijn vaak nog duurder dan kan je net zo goed de bpm aftikken lol.
Voor mij is het eerst klaar. Ik moet eerst mijn vrouw gaan voorzien van nieuwe tieten. Dan komen ze denk ik wel uit de winterslaap bij de pon organisatie.
Die dingen zijn vaak nog duurder dan kan je net zo goed de bpm aftikken lol.
Voor mij is het eerst klaar. Ik moet eerst mijn vrouw gaan voorzien van nieuwe tieten. Dan komen ze denk ik wel uit de winterslaap bij de pon organisatie.
- Knot
Eh, verwar je de ene CUP met de andere CUP nu niet?? 

-
- Arthur
- Auto: Nr.51
Dan kan die BPM er ook wel af 

-
Welke Porsche Cup maat zouden ze wensen bij Pon?
- Knot
Een 80C natuurlijk 

- Daan
Nou ik had vanmorgen een sigaar in de brand gestoken en m’n opgeleukte weekend wijf meegenomen om de GTS op te halen hoor. Kreeg em inderdaad zo mee.
Is natuurlijk geen GT4RS (ook niet echt geschikt als daily natuurlijk, naast budget
) maar wat een heerlijke auto is het zeg. In standje normaal gewoon een prima cruiser, maar in S+ volgt een behoorlijke metamorfose. Lage zit, super stuurgevoel, mooie balans en fantastisch motorgeluid. Was kloteweer de hele dag, maar toch een paar prachtige weggetjes op redelijk tempo kunnen nemen. Bijna 4 uur non stop in de auto gezeten vanmiddag 
Levering bij PCT ook top georganiseerd!
Superblij ermee. Nu effe uitzakken op de bank met een lekker drankje.
Is natuurlijk geen GT4RS (ook niet echt geschikt als daily natuurlijk, naast budget

Levering bij PCT ook top georganiseerd!
Superblij ermee. Nu effe uitzakken op de bank met een lekker drankje.
- Knot
Goed om te horen dat het ook normaal/gezellig kan... als je maar voor gele platen komt...
Maar die regen was de hele dag best vervelend, wel ideaal om de balans van de auto goed aan de tand te voelen denk.

Maar die regen was de hele dag best vervelend, wel ideaal om de balans van de auto goed aan de tand te voelen denk.
- Daan
Klopt, kon nu op lagere snelheden makkelijker wat spelen met de auto. Best leerzaam, zeker als je de M2 gewend bent.
- Martijn_bmw
Gaaf Daan, nogmaals gefeliciteerd
lijkt mij een geweldige auto

-
Is de M2 verkocht
De cayman gt4 droom is nog niet weg. Even rond neuzen bij de buren en dan maar geen RS. Is ook makkelijker wielen wisselen zonder de centrelocks. En dan kan ie nog eens mee naar papenburg. Minder exclusief dus leuker in gebruik.
To be continued….
De cayman gt4 droom is nog niet weg. Even rond neuzen bij de buren en dan maar geen RS. Is ook makkelijker wielen wisselen zonder de centrelocks. En dan kan ie nog eens mee naar papenburg. Minder exclusief dus leuker in gebruik.
To be continued….
-
Ja was laatst op Papenburg met die Engelse GT4 wel onder de indruk en dat ben jij eigenlijk niet gauw tot 'nooit'
@Daan feli, ja mooi als je een middenmotor sportwagen op beetje nat aan de tand kan voelen en ook eentje die niet zo bam full draaimoment bij 2000 rpm op 't gas is als een M2.

@Daan feli, ja mooi als je een middenmotor sportwagen op beetje nat aan de tand kan voelen en ook eentje die niet zo bam full draaimoment bij 2000 rpm op 't gas is als een M2.
-
En als je de buren overslaat en een stukje verder gaat shoppen, is dat geen mogelijkheid?
https://www.porsche.com/middle-east/_du ... an-gt4-rs/
Vanaf AED 539.400 ==> dat is €135.400 in de basis, komt natuurlijk wel import, BTW, transport etc. bij, maar zo kun je de BPM wellicht wel ontwijken.
- Daan
Ja die is al even weg. Heb er nu een G20 330i met sper naast voor de family tours. Blijft voor zo’n auto ook prima de hoek om gaan.Is de M2 verkocht
Dat dusja mooi als je een middenmotor sportwagen op beetje nat aan de tand kan voelen en ook eentje die niet zo bam full draaimoment bij 2000 rpm op 't gas is als een M2.

- Daan
Mooi dat je eventueel doorschakelt naar de GT4 André! Die iets mindere exclusiviteit zou het inderdaad wat leuker kunnen houden op de track qua dingen eromheen.
Dit zijn ook de laatste paar atmo parels ben ik bang. Bij de volgende generatie zullen die zelfs bij Porsche grotendeels verdwenen zijn vermoed ik. Ben erg benieuwd hoe de toekomstige GT3’s qua motorisering worden.
Dit zijn ook de laatste paar atmo parels ben ik bang. Bij de volgende generatie zullen die zelfs bij Porsche grotendeels verdwenen zijn vermoed ik. Ben erg benieuwd hoe de toekomstige GT3’s qua motorisering worden.
-
Incl hoofddoek voor de vrouw, als optie een burqa met Porsche logo en 5 punts bomgordels?Elise schreef: 15 jan 2023, 09:15En als je de buren overslaat en een stukje verder gaat shoppen, is dat geen mogelijkheid?
Vanaf AED 539.400 ==> dat is €135.400 in de basis, komt natuurlijk wel import, BTW, transport etc. bij, maar zo kun je de BPM wellicht wel ontwijken.
- Knot
https://www.autowereld.nl/porsche/cayma ... tails.html
Als een GT4 van 2 jaar oud 200k kost zou ik liever een nieuwe 992 T halen met wat opties voor dat geld.
Als een GT4 van 2 jaar oud 200k kost zou ik liever een nieuwe 992 T halen met wat opties voor dat geld.
-
haha, zoiets jaRobin schreef: 15 jan 2023, 09:57Incl hoofddoek voor de vrouw, als optie een burqa met Porsche logo en 5 punts bomgordels?Elise schreef: 15 jan 2023, 09:15En als je de buren overslaat en een stukje verder gaat shoppen, is dat geen mogelijkheid?

Geen idee wat precies de mogelijkheden zijn, maar de moeite waard om te onderzoeken zou ik zeggen.
Die porker centra zitten overal, ook in oost europa, dus wellicht is daar ook een mogelijkheid, bijvoorbeeld https://www.porsche.com/central-eastern ... _romania_/
out of the box zeg maar

- ADV
Uh die van mij met 2000km meer ging voor aanzienlijk minder, incl gele platen toeslag..Knot schreef: 15 jan 2023, 11:33 https://www.autowereld.nl/porsche/cayma ... tails.html
-
Ja Arjan ze vragen een hoop geld maar ze blijven ook lang staan.
- ADV
https://finder.porsche.com/nl/nl-NL/det ... ion-Y5QOL9
Voor dit bedrag ging mn GT4 ook weer.. nadat ik hem gekocht had voor paar sloffen sigaretten meer.. Al eens mee gereden, weet je al wat voor specs je wil?
Voor dit bedrag ging mn GT4 ook weer.. nadat ik hem gekocht had voor paar sloffen sigaretten meer.. Al eens mee gereden, weet je al wat voor specs je wil?
- Knot
Jij vond m te gek toch voor op straat als daily toen?
-
Voor straat gebruik onzin inderdaad.
Geen handbak sowieso.
Heb hier en daar nog wat aanvragen lopen voor de RS versie bij buitenlandse dealers. Even afwachten.
Mijn probleem is altijd als ik met minder genoegen neem moet ik vaak 2 keer lol:)
Geen handbak sowieso.
Heb hier en daar nog wat aanvragen lopen voor de RS versie bij buitenlandse dealers. Even afwachten.
Mijn probleem is altijd als ik met minder genoegen neem moet ik vaak 2 keer lol:)