Na lang aandringen van zwager (@fernando hier) en lurken was het toch tijd voor een registratie op DF! (Edit: had allang een registratie maar was puur lurker).
Ik ben Dylan, 39, workaholic/ondernemer & vader van 2 girls en (net als velen hier) groot BMW fan van huis uit.
Na de keuzestress topic viewtopic.php?t=42133 recentelijk voor de X3M40i gegaan als zakelijke auto. Heb er nog een Audi A3 Sportback naast die ik bijtel, ja de prive ritten waarbij ik de X3 laat staan zijn minder leuk

Bij de tinter e.e.a laten tinten (Cameleon tint op voorruit, voorruiten 55%, achterruiten maximaal) Eerste lange trip naar Paris De winter set zit er nu nog op, in de zomer komt er een 21" X3M set onder.
Ik zou heeeeel graag het OPF filter laten verwijderen ivm het geluid van de uitlaat wat er nu gewoon niet is.

Heeft iemand ervaring met hoe de leasemaatschappij ermee omgaat als je het OPF filter laat verwijderen? Ik heb nu contact met https://www.ctautomotive.nl/opf-filter-verwijderen/ welke aangeeft dat zij het met modules doen ipv de software aanpassen en dat dit dus helemaal terug te draaien is als de auto ingeleverd moet worden. De auto heeft nog Premium Selection garantie.