Nou, klein verhaaltje dan maar, foto’s met dit weer wordt hem eerst niet

De aflevering was zoals knot wel eens beschrijft, tuinslangetje en poetslapje erover. Thuis eerst maar eens de schermen vetvrij gemaakt. Doe dan niets. En dat is ook wat ze gedaan hebben is mijn idee. Ik moest dus nog een 1,5 week wachten maar had hem ook al wel mee kunnen nemen. Voor de PS krijgt de auto een 360 graden check en je rijdt een half jaar of 10kkm onderhoudsvrij. De auto heeft een oh-contract dus daar hoefde niets te gebeuren en als na die PS de ventieldopjes er niet op zitten die er 1,5 week geleden ook niet opzaten vraag ik me af wat de auto daar gedaan heeft… Lagen wel nieuwe matten in.
Aflevering zelf was wel top, de verkoper doet dat daar niet meer, daar hebben ze een ‘tech’ man ofzo voor lopen. Die had alles goed voor elkaar, wist alle knopjes en menuutjes dus een goede uitleg gehad. Toen de rit naar huis, was een rit over de snelweg dus de cc op ‘stop en go’ gezet (dan stuurt ‘ie ook zelf) en eerst alles naar wens ingesteld hoe ik het tijdens het rijden wil hebben

Daarna onderweg met nog wat instellingen lopen spelen, beetje testen en dat was het wel. Zag dus ook onderweg dat de bandenspanning aan de lage kant was, dus deze thuis maar weer op spanning gezet na een paar uurtjes ‘afkoelen’. Prachtig die PS check…
Auto zelf rijdt verder erg fijn, voelt voor mij niet als een boot en is ook vlot zat tijdens inhalen. Hij is toch ietsje trager en minder sterk dan de 330i en daarbij iets zwaarder. Voorlopig stoort het mij niet. De afgelopen dagen moeten werken, komende dagen ook, dus heb alleen saaie woon-werk ritjes gedaan. Zal met beter weer nog eens een paar foto’s schieten.