Veel plezier er mee!
Ben ik natuurlijk ook mee bezig geweest en op een haar na had ik er eentje. Uiteindelijk door getreuzel en een paar honderd euro niet doorgegaan. Gelukkig had ik nog geen 540i gereden en had ook de 530i op de radar. Deze kwam een paar dagen geleden online en kon hem meteen vanuit de 330i rijden en dat viel geheel niet tegen. Auto was aan de prijzige kant, wel goede inruil gekregen en knoop maar doorgehakt. Dit is een veel ‘dikkere’ uitvoering dan de andere 5-ers die ik bekeken heb. Door deze dealer samengesteld en verkocht, een NL auto dus. Niet dat mij dat heel veel uitmaakt maar toch ook wel weer prettig.Emilio schreef: 21 dec 2022, 15:12 Collega van mij heeft exact dezelfde. Carbonzwart ook echt een prachtige kleur, zeker ook in een parkeergarage.
Stiekem laat ik nog wel een traantje dat zo'n dikke 5 geen mooie 6 cilinder heeft![]()
Deze staat op 20” en mijn 3-er op 19”. Dus het kan vast comfortabeler. Tijdens de proefrit geen ongemak opgemerkt. Auto rijdt ook best compact, voor zover je daar van kunt spreken. Deze heeft dat Integral Active Steering, waarvan ik hier begrepen heb dat dat een meesturende achteras is. Of dat voor comfort meehelpt zal wel niet, maar wellicht wel voor compacter aanvoelen?Zed240 schreef: 21 dec 2022, 16:31 Mooi ding, op de zwarte nieren na, maar dat is smaak.![]()
Is zo'n 5er nog veel comfortabeler dan een 3er?
Nee, ook grijs en blauwJP schreef: 21 dec 2022, 19:54 Hele mooie boot Arthur ! Je zocht alleen op zwart-wit de laatste 10 jaar ?