Die rims, echt heel dik.
SlowCo schreef: 15 dec 2022, 09:56 Rims? Really?
Dit is net als met een "tricked out" "fatbike" over fietspaden rijden omdat zo'n "set of wheels" helemaal bij je "lifestyle" past. Sneu...
Welkom BTW (bij de weg)
Oh ja, een newbee, niet eens opgemerkt. WELKOM HE!!!!
De Romeinen noemde ze `woody`s `Robin schreef: 15 dec 2022, 07:30 Verrek een nieuwe Defender.![]()
Erg leuk, maar ook niet al te voordelig:
https://www.landrover.nl/vehicles/defender/index.html
Die wielen komen van een 80s rallybak in de juiste maatvoering.
Bij 'rims' googlen, SFW gewoon wielen te zien op afbeeldingen:)
Ik denk dat het een Amerikanisme is? Zoals je 'alloys' vroeger veel hoorde in UK omgeving?
In de UK hoor je het meeste "i broke down"......Robin schreef: 15 dec 2022, 07:30 (...)
Ik denk dat het een Amerikanisme is? Zoals je 'alloys' vroeger veel hoorde in UK omgeving?
Godzijdank dat niet iedereen de slowco lifestyle leeft want heel Nederland op de stadsfiets en in een Up, wonend in een zo klein mogelijk Vinexhuisje is ook maar een saai gezicht om te aanschouwen.
Helemaal mee eens, dat wens ik niemand toeallen schreef: 15 dec 2022, 12:49 Godzijdank dat niet iedereen de slowco lifestyle leeft want heel Nederland op de stadsfiets en in een Up, wonend in een zo klein mogelijk Vinexhuisje is ook maar een saai gezicht om te aanschouwen.![]()
Arthur schreef: 15 dec 2022, 13:18 Zo lang er hier mensen me (ipv mijn), hun (ipv zij) en is (ipv eens) gebruiken mag rims van mij ook wel![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten