Wat heeft corona me t slavernij te maken....

-edit- Tom was mijn voor ^^
Ja, jullie zijn racisten en wij eisen excuus van een wit persoon!Elise schreef: 11 dec 2022, 22:59 Ik vind het opmerkelijk dat ze excuus eisen van een ’wit persoon’ terwijl ze ook eisen dat ze zwarte piet afgeschaft willen hebben.
Contradictie en racisme ten top![]()
Soort korting bij de dealer, de prijs kan niet omlaag van je A3 maar krijgt dan wel een nieuw setje matten en ventieldopjes…..Martijn_bmw schreef: 12 dec 2022, 09:57![]()
![]()
![]()
Wat heeft corona me t slavernij te maken....
-edit- Tom was mijn voor ^^
https://twitter.com/geertwilderspvv/sta ... 3046723584Excuses aan Suriname dat Kaag komt aanvliegen deze week.
Maar jullie verdienen geen #slavernijexcuses, Zwarte Piet blijft, het woord neger wordt niet verboden en naar geld kunnen jullie al helemaal fluiten.
Maar #Kaag mogen jullie houden, we hoeven haar niet meer terug.
D666 wil geen referenda meerShakes schreef: 13 dec 2022, 10:02 Tijd voor een referendum.
Ik heb er geen probleem mee. Misschien is erkenning een betere verwoording maar het bewustzijn mag er best zijn. Het prijskaartje dat eraan hangt vind ik echter bizar. Stop dan geld in scholing en niet in de zoveelste bodemloze put.
Ik gun t Marokko meer dan Argentinie en Frankrijk.Robin schreef: 14 dec 2022, 05:56 Wordt 't dan toch Marokko-Argentinië in de Finale? Ik krijg 't amper m'n strot uit, maar dan graag Marokko....
![]()
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot], Google Adsense [Bot] en 6 gasten