Zie comments onder de video. En dan ben je 'doctor', WOW! Applaus hoor. en filosofe.

En ik loop NU weg.
Naar de koffiemachine!
Een hoop woorden maar weinig concrete inhoud.Robin schreef: 09 dec 2022, 06:52 Dit is dus het stukje waarin mevrouw Jongepier uitleg geeft, waarom ze niet meer op de Radboud uni wil werken. Maar wat zegt ze nou eigenlijk écht?
![]()
Zie comments onder de video. En dan ben je 'doctor', WOW! Applaus hoor. en filosofe.En wereldvreemd volgens mij...
En ik loop NU weg.
Naar de koffiemachine!
Ik had nog nooit van mevrouw Jongepier gehoord, en ik vermoed met mij de overgrote meerderheid van de Nederlandse bevolking. En nu staat mevrouw ineens vol in de aandacht. In de eerste plaats door de Radboud Universiteit eens even flink af te zeiken en daarna de wegloop actie. Mij bekruipt de gedachte dat dit een vooraf bedacht toneelstukje is....Robin schreef: 09 dec 2022, 06:52 Dit is dus het stukje waarin mevrouw Jongepier uitleg geeft, waarom ze niet meer op de Radboud uni wil werken. Maar wat zegt ze nou eigenlijk écht?
Ergo: ook een groot deel van de 'tegenpartijen' vindt het naar mijn idee wel prima.350 Z schreef: 09 dec 2022, 13:56 Ze hebben het niet door maar de kamer heeft 0,0 te zeggen want de kamerleden van de coalitiepartijen volgen slaafs (zonder zelf na te denken of kritisch te zijn) alles van de regering en slikken alles voor zoete koek, bang voor hun plek op de kieslijst en hun bijbaantjes en toekomstige baantjes.
Die voetbal helpt ook heel veel naar de haaien!Robin schreef: 09 dec 2022, 07:13 Maaruh vanavond 20:00. Erop of eronder. Ik weet dat DF betrekkelijk niet voetbal minded is. Begrijpelijk. En vooral in wintertijd een WK, die woke shit van die voetballertjes en allerlei mensen die daar weer wat van vinden etc....een corrupte FIFA plus middeleeuws denkend edoch het zeer rijke Qatar. Mooie combo om het nog minder leuk te vinden.
Er zijn hier vast wel een paar voetbalkijkers/liefhebbers. Ik zat bijna aan 't zuurstof zaterdag namiddag jongstleden. Bij vlagen zéér geweldig voetbal NL-USA. Eerste goal skitterend en Denzel is our savior(ex Heerenveen natuurlijk) en ik ben nog steeds 'fan' van Van Gaal.
Ik ben wel bang dat Noppert 't even wat zwaarder gaat krijgen, tenzij(wat hij zelf zegt) de (beste) verdeding(ter wereld) van ons op orde is.
Zo voetbalden we ook totnutoe. Amper initiatief, wat rondtikken, niet aanvallend, verdedigen en counteren.
Maar dat zag ik Spanje ook doen tegen Marokko. Ik vond Spanje niet top en dan is dat beetje een understatement. Dat Marokko won, zwarte bladzijde in de geschiedenis maar het zij zo....
Argentinië...dat valt en staat bij Messi. Nog steeds.
We gaan 't meemaken.
Ik ben absoluut geen voetbal kenner maar idd dit was belachelijk wat een klote scheidsrechterKnot schreef: 09 dec 2022, 23:30 Die strafschop voor de 2-0 Was zwaar overdreven en Messi die geen geel krijgt voor een bal wegslaan waarvoor eerder in dezelfde wedstrijd wel geel gegeven is... Nederland krijgt geel en Argentinië een vrije trap tegen... zo kan ik m ook winnen.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Robbert92 en 2 gasten