Zwaarwegend punt? Oké…Knot schreef: 23 nov 2022, 10:19 In 2020 kon carly het niet en anderen krijg ik ook niet echt positieve reacties van.
Voor mij wel zwaarwegend punt bij een volgende auto om in de file/drukte beetje YT/mp4 te kunnen kijken.

Zwaarwegend punt? Oké…Knot schreef: 23 nov 2022, 10:19 In 2020 kon carly het niet en anderen krijg ik ook niet echt positieve reacties van.
Voor mij wel zwaarwegend punt bij een volgende auto om in de file/drukte beetje YT/mp4 te kunnen kijken.
Zo lijkt het haast richting San Marino Blau te gaan.veejay schreef: 22 nov 2022, 20:44 Bij tweedekans heb je minder keuzevrijheid en zijn opties voor mij belangrijker. Maar met geluk had ik toch een Tansanit gevonden en zou de volgende keer weer voor die kleur gaan.
tansaschnitzel.jpg
Nop, had m nog open staan die tab maar sta niet te springen, liever een auto van rond de 20k. Al is alles lastig gezien de Fiesta ST die ik voor 24k verkocht heb, 2018 met 40.000km dik in de opties 235pk. Wat je terugkoopt is minder sportief met een ton erop voor dat geld nu.Arthursx schreef: 23 nov 2022, 15:44 https://www.autoscout24.nl/aanbod/bmw-3 ... ce_otp=t10
Snel gegaan, al verkocht. Knot?
In mijn ervaring is een HUD ontzettend handig, maar merk je dit pas zodra je geen HUD meer hebt. Tuurlijk de auto rijdt er niet minder om maar als ik in een auto stap die het niet heeft mis ik het direct.Richardt. schreef: 23 nov 2022, 15:46 Hoeveel toegevoegde waarde heeft HUD nog met zo'n groot digitaal clusterscherm?
Ik heb in mijn F36 de analoge tellers (optie 6WA) en HUD. Daar vind ik HUD wel een mooie toevoeging. Als je echter in een G2x al een mooi groot digitaal scherm voor je neus hebt waar alle informatie groot op weergegeven kan worden dan is HUD niet noodzakelijk lijkt mij?
Zelfs de nieuwste Yaris heeft het. Alles zo geintregeerd (zelfs navigatie) dat je niet eens meer op normale instrumentarium hoeft te kijken. Heb het half jaar tevreden gebruikt.matthyssie schreef: 23 nov 2022, 15:51In mijn ervaring is een HUD ontzettend handig, maar merk je dit pas zodra je geen HUD meer hebt. Tuurlijk de auto rijdt er niet minder om maar als ik in een auto stap die het niet heeft mis ik het direct.Richardt. schreef: 23 nov 2022, 15:46 Hoeveel toegevoegde waarde heeft HUD nog met zo'n groot digitaal clusterscherm?
Ik heb in mijn F36 de analoge tellers (optie 6WA) en HUD. Daar vind ik HUD wel een mooie toevoeging. Als je echter in een G2x al een mooi groot digitaal scherm voor je neus hebt waar alle informatie groot op weergegeven kan worden dan is HUD niet noodzakelijk lijkt mij?
Ik heb ze ook niet, ook nooit gehad. Ik mis ze niet, maar dat weet ik natuurlijk pas als ik in eentje gereden heb die het wel heeft. Auto is zeker aardig stil.matthyssie schreef: 23 nov 2022, 15:32 Verhalen over die ramen zijn indd goed, maar mijn pa heeft ze niet en ik ben verbaasd over hoe stil die auto is. Er is amper windgeruis voor een 3 serie.
Kan met Bimmercode, op G31 werkte dat perfect: https://bimmercode.app/cars/g20/Knot schreef: 23 nov 2022, 09:21 Hoe zit het met Video In Motion trouwens, is dat al werkend te krijgen in de G20? Bij de Z4 kreeg ik het niet aan de praat rollend met coderen.
En ik vond m nog prijzig voor een import 2019 auto, ondanks dat ie vol in de opties (excl sper) zat..... toch iemand die gewoon 42eneenbeetje neerklapt, of misschien wel gewoon de vraagprijs.BMeinders schreef: 23 nov 2022, 19:03 De bewuste 330 is ook al verkocht zie ik. Gaat hard met die dingen.
Heb het in mijn twee vorige auto's gehad, maar nu op de 330i touring niet. Mis er eerlijk gezegd helemaal niets aan. De digitale tellers geven al de info al. Komt denk ik ook wel omdat ik eigenlijk altijd op de teller keek en niet op de geprojecteerde weergave in/op de ruit.matthyssie schreef: 23 nov 2022, 15:51In mijn ervaring is een HUD ontzettend handig, maar merk je dit pas zodra je geen HUD meer hebt. Tuurlijk de auto rijdt er niet minder om maar als ik in een auto stap die het niet heeft mis ik het direct.Richardt. schreef: 23 nov 2022, 15:46 Hoeveel toegevoegde waarde heeft HUD nog met zo'n groot digitaal clusterscherm?
Dan wijzen ze je wel naar het gat van de deur... Korting lukt slecht; dan maar een service contractje erbij af sluiten die ze wel makkelijk weggeven (al heb je er links- of rechtsom al wel voor betaald).BMeinders schreef: 23 nov 2022, 22:29 42 en een beetje? Kostte meen ik 45 nog wat. Denk niet dat je er 3k afpraat.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten