Haha..
Hier ook alles samen sinds we een kind hebben. Zij is minder gaan werken (inmiddels gestopt) omdat we een kind kregen en we moeten toch alles rond maken. Sindsdien komt ons salaris binnen op de gezamelijke rekening en reserveren we "zakgeld" dat naar onze prive rekeningen gaat. Alles wat eind van de maand overblijft zetten we op de spaarrekening, dat werkt het beste voor ons. Het zakgeld is dan weer niet gelijk, ik heb duurdere hobbies dan zij en daarnaast verdien ik meer (of inmiddels alles dus..)
Auto's interesseren haar niet, zolang zij iets heeft om fatsoenlijk van A -> B te gaan is dat prima en sommige auto's wil ze liever zelf niet in rijden (te groot, te duur, whatever). Ze vind alles best wat ik uit geef aan auto's, zolang de buffer er maar is om shit op te vangen als dat moet.
Omdat ik zelfstandig ondernemer ben is het allemaal toch net weer even anders, wat ik uit het bedrijf haal, dividend uitkeer etc.. ja heeft ze daar recht op of niet? Moeilijke vragen met moeilijke antwoorden

Ze profiteert er ook van mee dat het goed gaat zeg maar..