Al opgehaald?

Al opgehaald?
Die vrouwen ook hèKnot schreef: 26 okt 2022, 11:43 Nee, mn vriendin vond het niks, ik mag hem niet kopen en zij brengt het geld binnen.
Zal verder niet in detail treden, dat doet afbreuk aan deze fraaie S60.
Ze wil gewoon een V40 T2 met stoelverwarming etc en maximaal een ton erop als Volvo persé afgevinkt moet worden.
Volgende videotip: "1 Signaal Dat Je Teveel Tijd Hebt: Een Monoloog Van 80 Minuten Kijken Van Een Man Op Een Stoel"
Yup, de rook waait nergens tegen de wind inEeuwe schreef: 26 okt 2022, 12:41 Man man. Gelukkig heb ik thuis wel het laatste woord. “Ja vrouw..”
Tja maar dan gaat het allemaal de kant op wat elke vrouw prima vindBram schreef: 26 okt 2022, 18:21 Man man man.
Ik ben vorig jaar gewoon naar Pauw gereden met de Octavia vol deuken, krassen en 2.5 ton op de teller, zonder iets te zeggen. Daar in de Superb gestapt na een proefrit, zelfs nog een foto gemaakt van de aankomsttijd thuis maar MdV ziet natuurlijk het verschil niet tussen een stukje navigatiesysteem scherm van 2012 en 2018 dus was de verrassing was nogal groot toen ik thuis arriveerde
Vond het eerst niet zo grappig tot ze zelf even gereden had en concludeerde dat het eigenlijk een erg fijne auto bleek.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten