In de auto van mijn vriend zit geen sper ma.
Jong geleerd,oud gedaan,zo blijft de ///M dynastie in stand
- Macboy
- Hendrik Kinderman
kotsen doet ie maar buiten de autoBrava schreef:Waarom heb ik nu ineens een visioen van Jeremy Clownson met een kotszakje achterin een F15?Hendrik Kinderman schreef:gaat nog wel eens gebeuren, komt ie er beroerd uitNiels schreef:Gewoon een lekkere auto kopen en pa een keer meenemenWerkt zelfs bij die van mij :!:
en met een ogen die zo staan:

- RVV
haha die van mij word straks 4 en weet nu al waar ze het liefst inzit.. bij 70 terug van 4 naar 2 en vol op het gas,, en ze giert het van plezier uit.. ook de jongste van anderhalf zit met een smile op de achterbank..
Ziet je die koppies lachend van plezier in de kinderstoeltjes gedrukt worden.. en dan ben ik blij dat ik de M3 niet alleen voor mijn eigen egoisme heb gekocht

Ziet je die koppies lachend van plezier in de kinderstoeltjes gedrukt worden.. en dan ben ik blij dat ik de M3 niet alleen voor mijn eigen egoisme heb gekocht

- Hendrik Kinderman
- Opa
- Auto: Ford Fiesta ST
Mijn oudste dochter[15 jaar] vindt 't ook wel leuk, maar de jongste[12 jaar] zit dan altijd te zeuren dat ik normaal moet doen, net als Oma.Rico v Velzen schreef:haha die van mij word straks 4 en weet nu al waar ze het liefst inzit.. bij 70 terug van 4 naar 2 en vol op het gas,, en ze giert het van plezier uit.. ook de jongste van anderhalf zit met een smile op de achterbank..![]()

- Arthur
- Auto: Nr.51
-
Als jij Opa bent, wie is er dan eigenlijk Papa?Opa schreef:Mijn oudste dochter[15 jaar] vindt 't ook wel leuk, maar de jongste[12 jaar] zit dan altijd te zeuren dat ik normaal moet doen, net als Oma.Rico v Velzen schreef:haha die van mij word straks 4 en weet nu al waar ze het liefst inzit.. bij 70 terug van 4 naar 2 en vol op het gas,, en ze giert het van plezier uit.. ook de jongste van anderhalf zit met een smile op de achterbank..![]()
![]()

-
Wat een gelul...je heb geen pk's nodig voor in bochten...wel een goed wegligging...een 406hdi met een goede wegligging gaat ook hard een bocht door..(als ie een goede wegligging heeft)..Hendrik Kinderman schreef:peugeot 406 HDI, is er supertevreden in, maar snapt niet wat je nu moet met 200 pk. Ik zeg rijden, hij zegt datje hier toch maar 120 mag, nou en zeg ik, die 200 peekaa zijn heerlijk voor in de bochten. Zegt ie weer dat je jezelf dan eerder doodrijdt. Zeg ik weer, moet je gewoon niet doen. gewoon goed rijden met 200 pk.Sander Spoolder schreef:Hendrik Kinderman schreef:mijn pa vindt alle auto's maar onzin. hij wil zelfs begrenzing op me auto zetten die ik ga kopen als ik m'n rijbewijs heb.
gelooft ook niet dat een spaghetti uitlaatspruitstuk extra vermogen opbrengt
wat voor auto rijdt je pa ?
we zullen het nooit eens worden...![]()
maar ik zal me vader later nog eens een auto voorschotelen die zo vieshard is opgevoerd dat ie er versteld van staat wat een spaghetti-uitlaatspruitstuk kan doen!!!! 8)
Voor de rest...mijn vader boeide het ook niet zo...hij vond het wel leuk als ik mee nam in mn cossie..
- RVV
Hendrik ik snap dat je de instelling van je pa saai vind. Helemaal als jezelf op df vertoefd. Maar ergens heeft je pa wel een punt. Je vader is gewoon bezorgt. En dat is niet meer dan normaal. Mijn tip zoek het niet in de pk's maar in een auto die veel rijplezier biedt. Een klein autootje met 60 pk zoals bv een ford ka kan toch veel fun bieden. Leuk om ervaring mee op te doen en je pa slaapt een stuk rustiger.
- Macboy
- Hendrik Kinderman
ik ben eerst ook niet van plan een al te snelle en te dure auto te kopen. Ik wil eerst ook studeren, en dan heb je ook geld nodig. een autootje zoals een starlet 1.0 uit '89 is dan een leuk wagentje, en er kan ook wel wat aangepast worden. Kijk maar naar Knot, die heeft ook zo'n starlet, en is er supertevreden mee. Later komen die peekaas en de rest wel. eerst maar eens atheneum afmaken, dan iets met autotechniek studeren, en daarnaa aan de gang bij een autofabrikant. tegn die tijd zijn we weer ong. 7 jaar verder. maar over 370 dagen kan ik aan me rijlessen beginnen. ik zie er nu al naar uit