De heer Dukec. Hij weet nu wel hoe laat 't is.

Die van Bram (en mijn ex) zijn Steel Grey 400, de CSL is lichter Silver Grey A08....MParallel schreef: 20 okt 2022, 11:29 Dat is toch gewoon standaard E46 grijs, maar dan met wat fancy lichtomstandigheden?
Kunnen ze de toenmalige designer niet meer aannemen? overigens in deze kleur, perfecte blanke canvas om iets moois van te maken kwa kleurRobin schreef: 20 okt 2022, 10:27 Ha! over kleuren discussieren, leuk:)
We hadden toen zo'n Phoenix Gelb van BMW NL mee. Vreselijk vond ik dat, maar ok. En nu? Het went. Zeitgeist.
Dat blauwe. Ook zo contemporary.
Rot ist Rot. Kan nog.
Maar ik had toen de kleur die Bram ook heeft en vond dat geweldig, kwam het meest in de buurt van deze.
Dé Kleur der Kleuren voor bijna any BMW....imo.
![]()
Mijn auto is grijs, dus grijs bij het de RDW.Dimitri schreef: 20 okt 2022, 09:18Dit zijn de kleuren zoals ze bij de RDW geregistreerd staan. Daar zullen ze zilver en grijs beiden als grijs registreren. Kunt het even checken als je je kenteken door de kentekencheck van RDW haalt.Bram schreef: 20 okt 2022, 09:04 Grijs is zowel zilver als de kleur van mijn auto? Daar is geen onderverdeling in gemaakt?
Robin schreef: 20 okt 2022, 11:30 Dit is de nieuwe designbaas sinds 2019 en moet rapporteren aan Van Hooydonk begreep ik?
De heer Dukec. Hij weet nu wel hoe laat 't is.
![]()
Ik woon in de regio Den Haag dus dat zou zeker moeten lukken
Jij durft. Heb je wel een helm...?
Type
M3
Fabriekskleur Messing Metallic
Transmissie SMG-6
KM stand 63.502 km
Bouwjaar 2004-07
Brandstof Benzine
Kenteken P-689-BN
€72.950,-
Wat geld bijleggen en een CSL is binnen handbereik…JP schreef: 01 nov 2022, 20:00 Grijs, zwart......wat saai allemaal......
Type
M3
Fabriekskleur Messing Metallic
Transmissie SMG-6
KM stand 63.502 km
Bouwjaar 2004-07
Brandstof Benzine
Kenteken P-689-BN
€72.950,-
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten