Ik had ergens de “definitieve” spec doorgegeven, maar nu gaat ie dan echt bijna naar de productie en heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt toch nog boost control toegevoegd.
Dit had ik eerder niet geselecteerd omdat ik ervan uitging dat het simpelweg een vermogens knijper was, maar ik kwam erachter dat zowel mode 2 als 3 de max 350pk versie is, maar dat mode 2 de normale 350pk modus is en mode 3 de very aggressive “scare the shit out of your passenger” modus.
Veel rijders gebruiken mode 2 on track en mode 1 in het nat.
Daarnaast houd ik niet van een leeg vakje op mn “dash” dus dat speelde ook wel mee
Als laatste nog de A052 Yokohama banden ipv de Avon ZZR banden gedaan omdat die veel betere grip hebben en sommige mensen klagen over de ZZR
Nu moet ik maar stoppen met vinken (de lijst is ook wel op) want het 90-95k plan dat ik had, zit nu door de 120k heen

Maar elke keer als ik rationeel besluit dat het welletjes is en niet meer nodig, dan knaagt het later aan me dat ik zoveel geld uitgeef en dan net niet alles heb…nu heb ik écht alles van mn build lijstje en het “ooit eens toevoegen” lijstje
Dit is nu de look met deze wielen ( dus niet de wielen die op het plaatje op de auto zitten)
Ik heb ook erg mijn best gedaan op mn photosjopskills, niemand zou vermoeden dat deze met spoilers was