Je ziet wel wat spoken hoor, ook al is eea niet van toepassing voor jou ivm ruimtegebrek.Knot schreef: 18 okt 2022, 13:07 Ik ben er gewoon niet zo dol op, je moet dik investeren, verzekeren en daarna hopen dat de TLV zo hoog blijft en ook nog achter je geld aan, bedrijf mag niet omvallen/klappen enz. Krijg je elke maand die knaken gestort of pas na een jaar (nog meer risico)?
Iedere mnd je overschot terugbetaald krijgen zit er uiteraard niet in. Die Euri vang je zodra je weer overstapt naar een andere leverancier. Uiteraard zijn er wat onzekerheden, maar noem mij een investering waar dat niet zo is. En zoals Fabian ook al stelt.... op de bank laten staan schiet ook niet op. Overweeg er hier nog een stuk of 50 in veldopstelling achterr de vrijstaande garage bij te plaatsen: bovenzijde onderstaande foto waar die ene boom (die inmiddels om ligt) staat, uit zicht vanaf de openbare weg. Op het dak van ons type huis (soort van boerderij-stijl) vind ik geen gezicht. Vrees alleen dat ik me een hoedje schrik van de prijzen tov 2,5 jr geleden (9,7k voor 14 kWp).