Ja dat is wel behelpen......Martijn_bmw schreef: 13 okt 2022, 20:24 Dat is wel de 43 AMG versie met optie hyperscreen
De normale versie moet het hiermee doen![]()

Ja dat is wel behelpen......Martijn_bmw schreef: 13 okt 2022, 20:24 Dat is wel de 43 AMG versie met optie hyperscreen
De normale versie moet het hiermee doen![]()
Vandaar de verontwaardige blik van de Range Rover eigenaar waar ik de auto netjes in midden van parkeervak ernaast zette en er 5 cm tussen zijn bestuurdersdeur en mijn passagiersdeur zat
Ha, vind je 't gek:)
Ja als er een overvloed aan lege parkeerplaatsen waren. In dit geval was het de enige plek over
Tis ook niet speciaal breed oid idd. Maar wel irritant dat alle auto's zo breed worden of de parkeerplaatsen zo smal, ik herken wel wat Kadett zegt zelfs met de CLA al... (als er geen a-segmenter naast je staat is instappen al een flinke acrobatische oefeningGijzert schreef: 17 okt 2022, 10:30 Mijn xc90 uit 2006 is ook 189 breed.
Dus das niet speciaal. De 2020 versie is zelfs 214 breed. Dan is deze merc zelfs smal te noemen.
Das meer de ruimte tussen stuur en rugleuning
Toevallig stond ik net bij de AH naast een XC90. Of beter gezegd, ik stond er al. Mevrouw ernaast geparkeerd in de XC90. Schuine vakken... zodanig schuin erin gereden dat ik net aan mijn auto in kon en dochterlief maar aan passagiers achterzijde de auto in moest want achter 10cm ertussen.Gijzert schreef: 17 okt 2022, 10:30 Mijn xc90 uit 2006 is ook 189 breed.
Dus das niet speciaal. De 2020 versie is zelfs 214 breed. Dan is deze merc zelfs smal te noemen.
Fixed.Kadett schreef: 17 okt 2022, 11:27
Toch maar aan mevrouw gevraagd of ze haar auto iets op wilde schuiven aangezien ik geen schade wilde berokkenen aan haar mooie auto.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Semrush [Bot] en 11 gasten