Onaanvaardbaar. En dan te weten dat Thys penningmeester van zijn fanclub was totdat.....

Waar verdient Porsche tegenwoordig geld mee?…Martijn_bmw schreef: ↑09 feb 2022, 14:24Zelfs Ferrari gaat een SUV bouwen zag ik laatst voorbij komen...Bram schreef: ↑09 feb 2022, 14:10 Zorgwekkende ontwikkeling.
Geen handbak, komt er ook niet. Voorwielaandrijving, tenzij hybride. 1.5 viercilinder met een föhn erop. Idioot hoog op de veel te kleine wielen, geen dikke ongeblazen V8 in het vooronder. Gewicht onbekend, maar ongetwijfeld richting dat van een 2 serie coupé. Want dat is zo'n lekker lichtgewicht ding geworden.
Alfa is ook al dood.
automobielindustrie is dood![]()
Ik weet het ze verdienen allemaal het meeste met die stomme hoge busjes… financieel en bedrijfseconomische snap ik het ook volledig hoor.Spijkerhard schreef: ↑12 feb 2022, 21:25Waar verdient Porsche tegenwoordig geld mee?…Martijn_bmw schreef: ↑09 feb 2022, 14:24Zelfs Ferrari gaat een SUV bouwen zag ik laatst voorbij komen...Bram schreef: ↑09 feb 2022, 14:10 Zorgwekkende ontwikkeling.
Geen handbak, komt er ook niet. Voorwielaandrijving, tenzij hybride. 1.5 viercilinder met een föhn erop. Idioot hoog op de veel te kleine wielen, geen dikke ongeblazen V8 in het vooronder. Gewicht onbekend, maar ongetwijfeld richting dat van een 2 serie coupé. Want dat is zo'n lekker lichtgewicht ding geworden.
Alfa is ook al dood.
automobielindustrie is dood![]()
Waarom vind je de Stelvio zo slecht? Heb die als 1 van de mogelijke opvolgers staan van de 330i, waar ik de M3 mee kan trekken.Fabian schreef: ↑11 okt 2022, 20:55 Ik heb vandaag een Tonale tot mn beschikking, ziet er leuk uit, maar vind het verder helemaal niks. Maar dat vond ik van de Stelvio ook al.
Klein, kutstoelen, zelfs de laagste stand is te hoog voor een italiaantje van 1,60. Kleine kofferbak, geen zitruimte achterin. Veel te direct qua sturen, vond ik van de Stelvio ook al (net als een Model 3). Te hard onderstel. Aandrijflijn niet fijn.
Voor dat geld (deze is 57k), is alles qua concurrenten beter wat mij betreft. Het is vooral een leuk handtasje wat mij betreft.
Wait wut? een auto TE direct vinden sturen? wat doe je dan hier op dit forum
Baboulah schreef: ↑12 okt 2022, 10:34Wait wut? een auto TE direct vinden sturen? wat doe je dan hier op dit forum![]()
![]()
Aandrijflijn is denk afhankelijk van welke je rijdt, de instappers heb ik nooit mee gereden, maar de quadrifoglio aandrijflijn is gewoon super, lekker fel aan het gaspedaal etc...
Onderstel is instelbaar bij de betere uitvoeringen overigens
Een vriend van mij heeft haar jaren geleden ooit geneuqt, volgens mij net in die periode dat ze meedeed met een of ander Nederlands modellenprogramma op TV. Was 'ie toen redelijk trots op. Maar we wisten allemaal niet dat het een trannie was, betwijfel achteraf ook of dat toen al bekend was voor het grote publiek. Een week of twee later kwam dat dus uit. Was toen een paar jaar een verboden woord en gevoelig onderwerp in de vriendengroep
Eeuwe schreef: ↑14 okt 2022, 15:24Een vriend van mij heeft haar jaren geleden ooit geneuqt, volgens mij net in die periode dat ze meedeed met een of ander Nederlands modellenprogramma op TV. Was 'ie toen redelijk trots op. Maar we wisten allemaal niet dat het een trannie was, betwijfel achteraf ook of dat toen al bekend was voor het grote publiek. Een week of twee later kwam dat dus uit. Was toen een paar jaar een verboden woord en gevoelig onderwerp in de vriendengroep![]()
Hahaha skitterend.Martijn_bmw schreef: ↑14 okt 2022, 15:26Eeuwe schreef: ↑14 okt 2022, 15:24Een vriend van mij heeft haar jaren geleden ooit geneuqt, volgens mij net in die periode dat ze meedeed met een of ander Nederlands modellenprogramma op TV. Was 'ie toen redelijk trots op. Maar we wisten allemaal niet dat het een trannie was, betwijfel achteraf ook of dat toen al bekend was voor het grote publiek. Een week of twee later kwam dat dus uit. Was toen een paar jaar een verboden woord en gevoelig onderwerp in de vriendengroep![]()
![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten