Lekdijk – Vechtstreek Zondag 7 Oktober 2007
- Christiaan van H.
- Berichten: 419
- Lid geworden op: 11 feb 2007, 15:56
- Locatie: P-hil
Lekdijk – Vechtstreek Zondag 7 Oktober 2007
Na een tijd van bittere stilte maar weer eens een update:
De 320 heeft onlangs weer wat veranderingen ondergaan:
Waaronder, erg belangrijk, de montage van de ex-Allen Supersprint ‘Race’ einddemper, waar ik, op zijn zachtst gezegd, erg mee in de nopjes ben.
Daarnaast zijn er wat ouderdomplekjes dmv professioneel spuitwerk weggewerkt:
- Steenslag front (rondom nieren)
- Vale Sideskirts, nu weer lekker strak antraciet (als origineel)
- Roestplekje achter handgreep passagierskant
- Roestplekje in de naad linksachter tussen achterbumper en plaatwerk
Roderick, een graag geziene gast van het heilige asfalt op de Nürburgring, Opel-youngtimer-kenner bij uitstek, bood met zijn Corsa A met C20XE motor en immer gezellige bijrijder; Robin (tevens onze privé-monteur )prima gezelschap.
Ook ik had een passagier aan boord, Bastiaan, tevens autoliefhebber in hart en nieren, bij voorkeur Engelse automobielen. Heb hem laatst mogen navigeren in de Morgan tijdens een zeer geslaagde JCI Rally door de Hoeksche Waard. Waaraan Robin en Roderick eveneens hebben deelgenomen met de 1750 GTV Bertone.
Een goed lopende Corsa, verschrikkelijk smerige maar erg lekker klinkende 320 en het uitstekende weer waren voor ons voldoende aanleiding om erop uit te trekken.
Als eerste via de Kil-tunnel de, met fietsers, nordic-ers en andere loze weggebruikers overladen, Hoeksche Waard achter ons gelaten om via Bergambacht de (helaas eveneens zwaar bezette) Lekdijk op te pikken (zuidzijde).
Vervolgens bij Schoonhoven de pont gepakt, langs het water verder gereden in oostelijke richting.
Bij Nieuwegein de snelweg gepakt richting Maarssen. In Maarssen gestopt, rondgelopen, vervolgens langs de Vecht doorgereden naar Brooklyn.
Vecht overgestoken, terug langs het water in de richting van Maarssen, vlak voor Maarssen gestopt bij een uitspanning voor een borrel en een goed gesprek.
Daarna doorgereden naar Oudewater, op een hele leuke manier aan komen rijden via een super onoverzichtelijke rallyproef waar het leek alsof de tijd 100 jaar stil had gestaan.
Om ons daarna te laven aan 2x Hertenbiefstuk, Spare-ribs en een Royale Kipsaté, Olé.
Ow ja, feautau’s:
[IMG:800:601]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... os/1-1.jpg[/img]
[IMG:601:800]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... os/2-1.jpg[/img]
[IMG:800:601]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... os/3-1.jpg[/img]
[IMG:601:800]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... os/4-1.jpg[/img]
[IMG:800:601]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... os/5-1.jpg[/img]
[IMG:800:601]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... os/6-1.jpg[/img]
[IMG:601:800]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... otos/7.jpg[/img]
[IMG:800:601]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... os/8-1.jpg[/img]
[IMG:601:800]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... otos/9.jpg[/img]
[IMG:601:800]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... tos/10.jpg[/img]
[IMG:800:601]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... s/11-1.jpg[/img]
[IMG:800:601]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... s/12-1.jpg[/img]
[IMG:601:800]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... tos/13.jpg[/img]
[IMG:800:601]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... s/14-1.jpg[/img]
[IMG:800:666]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... s/15-1.jpg[/img]
[IMG:601:800]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... s/16-1.jpg[/img]
[IMG:601:800]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... s/17-1.jpg[/img]
[IMG:601:800]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... s/18-1.jpg[/img]
[IMG:601:800]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... tos/19.jpg[/img]
[IMG:601:800]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... tos/20.jpg[/img]
[IMG:800:601]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... tos/21.jpg[/img]
[IMG:800:601]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... tos/22.jpg[/img]
De 320 heeft onlangs weer wat veranderingen ondergaan:
Waaronder, erg belangrijk, de montage van de ex-Allen Supersprint ‘Race’ einddemper, waar ik, op zijn zachtst gezegd, erg mee in de nopjes ben.
Daarnaast zijn er wat ouderdomplekjes dmv professioneel spuitwerk weggewerkt:
- Steenslag front (rondom nieren)
- Vale Sideskirts, nu weer lekker strak antraciet (als origineel)
- Roestplekje achter handgreep passagierskant
- Roestplekje in de naad linksachter tussen achterbumper en plaatwerk
Roderick, een graag geziene gast van het heilige asfalt op de Nürburgring, Opel-youngtimer-kenner bij uitstek, bood met zijn Corsa A met C20XE motor en immer gezellige bijrijder; Robin (tevens onze privé-monteur )prima gezelschap.
Ook ik had een passagier aan boord, Bastiaan, tevens autoliefhebber in hart en nieren, bij voorkeur Engelse automobielen. Heb hem laatst mogen navigeren in de Morgan tijdens een zeer geslaagde JCI Rally door de Hoeksche Waard. Waaraan Robin en Roderick eveneens hebben deelgenomen met de 1750 GTV Bertone.
Een goed lopende Corsa, verschrikkelijk smerige maar erg lekker klinkende 320 en het uitstekende weer waren voor ons voldoende aanleiding om erop uit te trekken.
Als eerste via de Kil-tunnel de, met fietsers, nordic-ers en andere loze weggebruikers overladen, Hoeksche Waard achter ons gelaten om via Bergambacht de (helaas eveneens zwaar bezette) Lekdijk op te pikken (zuidzijde).
Vervolgens bij Schoonhoven de pont gepakt, langs het water verder gereden in oostelijke richting.
Bij Nieuwegein de snelweg gepakt richting Maarssen. In Maarssen gestopt, rondgelopen, vervolgens langs de Vecht doorgereden naar Brooklyn.
Vecht overgestoken, terug langs het water in de richting van Maarssen, vlak voor Maarssen gestopt bij een uitspanning voor een borrel en een goed gesprek.
Daarna doorgereden naar Oudewater, op een hele leuke manier aan komen rijden via een super onoverzichtelijke rallyproef waar het leek alsof de tijd 100 jaar stil had gestaan.
Om ons daarna te laven aan 2x Hertenbiefstuk, Spare-ribs en een Royale Kipsaté, Olé.
Ow ja, feautau’s:
[IMG:800:601]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... os/1-1.jpg[/img]
[IMG:601:800]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... os/2-1.jpg[/img]
[IMG:800:601]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... os/3-1.jpg[/img]
[IMG:601:800]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... os/4-1.jpg[/img]
[IMG:800:601]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... os/5-1.jpg[/img]
[IMG:800:601]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... os/6-1.jpg[/img]
[IMG:601:800]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... otos/7.jpg[/img]
[IMG:800:601]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... os/8-1.jpg[/img]
[IMG:601:800]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... otos/9.jpg[/img]
[IMG:601:800]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... tos/10.jpg[/img]
[IMG:800:601]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... s/11-1.jpg[/img]
[IMG:800:601]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... s/12-1.jpg[/img]
[IMG:601:800]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... tos/13.jpg[/img]
[IMG:800:601]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... s/14-1.jpg[/img]
[IMG:800:666]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... s/15-1.jpg[/img]
[IMG:601:800]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... s/16-1.jpg[/img]
[IMG:601:800]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... s/17-1.jpg[/img]
[IMG:601:800]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... s/18-1.jpg[/img]
[IMG:601:800]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... tos/19.jpg[/img]
[IMG:601:800]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... tos/20.jpg[/img]
[IMG:800:601]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... tos/21.jpg[/img]
[IMG:800:601]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... tos/22.jpg[/img]
- Christiaan van H.
- Berichten: 419
- Lid geworden op: 11 feb 2007, 15:56
- Locatie: P-hil
- Joop
- Berichten: 9061
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20
Voor mij ook bekend terrein, mag ook graag deze dijkweggetjes pakken.
En idd op mooie zondagmiddagen moet je niet zijn op die dijken: veel te druk.

En idd op mooie zondagmiddagen moet je niet zijn op die dijken: veel te druk.
Deze stucadoor ben ik overigens nog niet een keer tegen gekomen......Andere dagen ook niet, dan word je weer voor je flikker gereden door een langharige op een supermotard![]()
...

- Sander S.
- Berichten: 3013
- Lid geworden op: 18 dec 2006, 13:21
- Locatie: leerdam
Ik ook niet .. maar elke keer als ik er rijd ... weet ik .. dat hij op me jaagt ..Joop schreef:Voor mij ook bekend terrein, mag ook graag deze dijkweggetjes pakken.
En idd op mooie zondagmiddagen moet je niet zijn op die dijken: veel te druk.
Deze stucadoor ben ik overigens nog niet een keer tegen gekomen......Andere dagen ook niet, dan word je weer voor je flikker gereden door een langharige op een supermotard![]()
...
- Christiaan van H.
- Berichten: 419
- Lid geworden op: 11 feb 2007, 15:56
- Locatie: P-hil
-
- Berichten: 18302
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46
- Christiaan van H.
- Berichten: 419
- Lid geworden op: 11 feb 2007, 15:56
- Locatie: P-hil
@ Elmar:
We zullen voortaan eerst toestemming komen vragen bij jou thuis(met zo'n 20 ronkende en trappelende Df-ers op het grindpad)
@ Allen; Het is een beetje vreemd zelfs, naarmate het toerental stijgt, lijkt de auto wel stiller te worden
Zodra je de 316 goed lopend hebt moeten we maar eens wat afspreken.
We zullen voortaan eerst toestemming komen vragen bij jou thuis(met zo'n 20 ronkende en trappelende Df-ers op het grindpad)

@ Allen; Het is een beetje vreemd zelfs, naarmate het toerental stijgt, lijkt de auto wel stiller te worden

Zodra je de 316 goed lopend hebt moeten we maar eens wat afspreken.
- Peric
- Berichten: 8441
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
- Locatie: Driebruggen
-
- Berichten: 30
- Lid geworden op: 09 mei 2007, 14:45
- duifjes.com
- Berichten: 8490
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Locatie: Fryslan
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten