Gaat prima hoor.

Gaat prima hoor.
Na dit weekend zitten er weer meer upgrades op die van mij. Dan is ie wel aardig zoals ie uit de fabriek had moeten komen. Knot is welkom voor een proefritje hoor.Richardt. schreef: 05 okt 2022, 17:01 Ja ze zijn goed bezig. Mooi om via de sociale media te zien hoeveel van die heerlijke stuur apparaten ze weten op te duikelen!![]()
Ze hebben weinig keuze hier, het had ook een Polo kunnen zijn..
'Leuk gebakje'. Geniet lekker van een suburb ofzo dan blijven er meer 1 series voor ons over.Arthur schreef: 10 okt 2022, 11:06ik kan er nauwelijks alleen inzitten, laat staan iemand achter mij en dus 4 man. Kofferbak is een kartonnen doosje te noemen waar net aan 2 zwembroeken inpassen.
Maar ieder z’n ding, het was een leuk gebakje als 2e auto maar voor mij meer niet.
Edit: in mijn gedachte ging het over de 130i… Maar ook al eens in een M140i ‘gezeten’ en ik ben niet overtuigd![]()
Geen idee wat een 'suburb' is? Ik heb het iig niet, denk/hoop ikJan Terwolde schreef: 11 okt 2022, 08:59'Leuk gebakje'. Geniet lekker van een suburb ofzo dan blijven er meer 1 series voor ons over.Arthur schreef: 10 okt 2022, 11:06ik kan er nauwelijks alleen inzitten, laat staan iemand achter mij en dus 4 man. Kofferbak is een kartonnen doosje te noemen waar net aan 2 zwembroeken inpassen.
Maar ieder z’n ding, het was een leuk gebakje als 2e auto maar voor mij meer niet.
Edit: in mijn gedachte ging het over de 130i… Maar ook al eens in een M140i ‘gezeten’ en ik ben niet overtuigd![]()
En dat is tijd die geld echt niet goed kan maken, indien mogelijk zou ik er direct voor kiezen.Knot schreef: 11 okt 2022, 09:40 Inmiddels roer een beetje om, als ik toch geen berg geld uit ga geven aan een dikke auto zit ik met een schuin oog te kijken een dag minder te gaan werken, paar honderd in de maand minder sparen maar wel lekker dagje voor sporten, motorrijden, kids uit school halen....
+1 Indien het kan, zeker doen.Ferdi schreef: 11 okt 2022, 09:50En dat is tijd die geld echt niet goed kan maken, indien mogelijk zou ik er direct voor kiezen.Knot schreef: 11 okt 2022, 09:40 Inmiddels roer een beetje om, als ik toch geen berg geld uit ga geven aan een dikke auto zit ik met een schuin oog te kijken een dag minder te gaan werken, paar honderd in de maand minder sparen maar wel lekker dagje voor sporten, motorrijden, kids uit school halen....
Vaak werkt het 2 kanten, tegelijk op. Minder werken, minder verdienen, meer vrije tijd, meer geld uitgeven (aan (andere) leuke dingen). Dan gaat het extra hard van je af.Martijn_bmw schreef: 11 okt 2022, 09:59+1 Indien het kan, zeker doen.Ferdi schreef: 11 okt 2022, 09:50En dat is tijd die geld echt niet goed kan maken, indien mogelijk zou ik er direct voor kiezen.Knot schreef: 11 okt 2022, 09:40 Inmiddels roer een beetje om, als ik toch geen berg geld uit ga geven aan een dikke auto zit ik met een schuin oog te kijken een dag minder te gaan werken, paar honderd in de maand minder sparen maar wel lekker dagje voor sporten, motorrijden, kids uit school halen....![]()
Driften, comfort, jong, niet extreem duur en 4d/5d... allemaal een vink!
In mijn werk had ik de keuze niet, alles of niets. Zeker overwegen waard. Wat Arthur zegt is natuurlijk ook zo, minder inkomsten en meer uitgaven plus minder pensioen.Martijn_bmw schreef: 11 okt 2022, 09:59+1 Indien het kan, zeker doen.Ferdi schreef: 11 okt 2022, 09:50En dat is tijd die geld echt niet goed kan maken, indien mogelijk zou ik er direct voor kiezen.Knot schreef: 11 okt 2022, 09:40 Inmiddels roer een beetje om, als ik toch geen berg geld uit ga geven aan een dikke auto zit ik met een schuin oog te kijken een dag minder te gaan werken, paar honderd in de maand minder sparen maar wel lekker dagje voor sporten, motorrijden, kids uit school halen....![]()
Ja deels eens over uitgave al heb je uitgave ook wel zelf in de hand, zeker met de discipline van knottomgtr schreef: 11 okt 2022, 17:17In mijn werk had ik de keuze niet, alles of niets. Zeker overwegen waard. Wat Arthur zegt is natuurlijk ook zo, minder inkomsten en meer uitgaven plus minder pensioen.Martijn_bmw schreef: 11 okt 2022, 09:59+1 Indien het kan, zeker doen.Ferdi schreef: 11 okt 2022, 09:50
En dat is tijd die geld echt niet goed kan maken, indien mogelijk zou ik er direct voor kiezen.![]()
Gebruikers op dit forum: BMWDennis en 19 gasten