Afgelopen laatste zaterdag van september wipte ik even langs en je komt echt leuke mensen tegen.
En dit.....

Als ik me ergens altijd rete welkom voel, is het wel daar. Heerlijk, kijk rond waar je wil, inclusief de volledige garage.Alexsti schreef: 09 okt 2022, 19:01 Zekers![]()
Ooit eens een slechte ervaring met een verkoper gehad daar maar misschien is het nu beter en ook maar eens langs wippen.....alleen wel verleidelijk spul daar.![]()
Terwijl hij aan komt rijden in zijn Elise voor onderhoud.ErikS schreef: 09 okt 2022, 20:14Als ik me ergens altijd rete welkom voel, is het wel daar. Heerlijk, kijk rond waar je wil, inclusief de volledige garage.Alexsti schreef: 09 okt 2022, 19:01 Zekers![]()
Ooit eens een slechte ervaring met een verkoper gehad daar maar misschien is het nu beter en ook maar eens langs wippen.....alleen wel verleidelijk spul daar.![]()
Volgens mij de rode exige van Michel of niet?
Ik kom tegenwoordig wel vaker langs & meestal niet voor onderhoud.Gijzert schreef: 10 okt 2022, 08:57Terwijl hij aan komt rijden in zijn Elise voor onderhoud.ErikS schreef: 09 okt 2022, 20:14Als ik me ergens altijd rete welkom voel, is het wel daar. Heerlijk, kijk rond waar je wil, inclusief de volledige garage.Alexsti schreef: 09 okt 2022, 19:01 Zekers![]()
![]()
Typisch plaatje zo.... Een beetje zoals met alles van vroeger. Je herinnert je het veel mooier dan hoe het nu in werkelijkheid is
Verpest het nou niet......Kadett schreef: 10 okt 2022, 13:45
Typisch plaatje zo.... Een beetje zoals met alles van vroeger. Je herinnert je het veel mooier dan hoe het nu in werkelijkheid is
Tis nu eenmaal geen Liz Hurley of Kate Beckingsale die er 25 jaar later nog lekker uitzien
Praat wel over een jaar of 6 geleden miss. dat er wat veranderd is, ben er nooit meer geweest sindsdien.ErikS schreef: 09 okt 2022, 20:14Als ik me ergens altijd rete welkom voel, is het wel daar. Heerlijk, kijk rond waar je wil, inclusief de volledige garage.Alexsti schreef: 09 okt 2022, 19:01 Zekers![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten